מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

אוכל בריא

ישראלים רבים מקפידים על אוכל בריא וכחלק מהמגמה ההולכת ומתפשטת בעולם המערבי ומהגברת המודעות לנושא החשוב של תזונה נכונה, כולם מחפשים פתרונות להכנת אוכל בריא יותר. כדי להכין אוכל בריא לילדים ולכל בני המשפחה כדאי לשכוח מטיגון מזון ומומלץ להתחיל לבשל אוכל בתנור. בישול אוכל בתנור שומר על ערכיו התזונתיים של המזון, ולכן אם גם אתם מעוניינים לאמץ אורח חיים נכון ובריא יותר, כדאי להתיידד עם תנור האפייה ולהכיר שיטות בישול חדשות המאפשרות לכם לשנות את הרגלי התזונה וליהנות מאוכל בריא וטעים.

אוכל בריא – להעדיף את התנור על פני מיקרוגל

ברוב המטבחים ניתן למצוא תנור אפייה איכותי ומיקרוגל חדיש. ככל, מומלץ להעדיף את התנור על פני המיקרו מאחר והמיקרו פועל באמצעות גלי מיקרו שנחשבים לפחות בריאים בהשוואה לחימום אטי בתנור שאינו פוגע בערכים התזונתיים של המזון. אמנם חימום המזון במיקרו קצר בהשוואה לחימום האוכל בתנור אך אם החלטתם לשנות הרגלים ולאמץ תזונה נכונה ובריאה כדאי להשתמש יותר בתנור. אם בכל אופן אתם מחממים או מפשירים מזון במיקרו חשוב כי תקפידו על שימוש בכלים המתאימים למיקרו וכי תכסו את הקערה.

תוכניות בישול בריאות להכנת מזון בריא יותר בתנור

כאשר אתם מבשלים אוכל בתנור כדאי להקפיד על חום נמוך. חום גבוה עלול לגרום למזון לאבד ערכים תזונתיים בעוד חימום אטי כמעט ואינו פוגע בוויטמינים ובמינרלים שבמזון. אם רכשתם תנור אפייה בשנים האחרונות לבטח תמצאו מגוון תוכניות בישול ואפייה כך שתוכלו לבשל באיכות גבוהה ותוך שמירה על הערכים התזונתיים. בתנורים החדשים יש תוכניות בישול בריאות וכדאי להכיר אותן. יש תנורים בהם ניתן לאפות ולבשל עם לחות גבוהה וכך שומרים על טריות המזון ונהנים מאוכל טעים ועשיר עם ערכים תזונתיים גבוהים.

אוכל בריא – פחות שמן 

טיגון מזון נחשב לפתרון מהיר להכנת אוכל טעים אך ידוע כי הטיגון בשמן עמוק פוגע בערכים התזונתיים של המזון והשמן אינו בריא. לכן, כדאי לדעת כי ניתן להפחית משמעותית בכמות השמן באמצעות הכנת האוכל בתנור. אם אתם מתקשים לוותר על הטעם של האוכל המטוגן ניתן להתחיל בטיגון קצר במעט שמן ולהשלים את הכנת המזון בתנור. כדאי לאמץ הרגלים חדשים במטבח ובמקום לטגן צ'יפס במחבת או בסיר גדוש בשמן, אפשר לפזר מעט שמן בתבנית אפייה ולהכין צ'יפסים בתנור. גם דגים, קציצות, ירקות, חצילים וכל מזון אחר שהתרגלתם לטגן תוכלו לבשל באמצעות התנור עם מעט שמן.

אוכל בריא – אפייה בתנור

הרגל נוסף שכדאי לאמץ הוא אפיית לחמים ומאפים במקום רכישתם בסופר או במאפייה. בבית אתם שולטים על הרכיבים של הלחם והמאפים השונים ויכולים לחתוך משמעותית בכמות השמן, הסוכר והמלח שמוסיפים למאפים קפואים, ללחמים ולמאפים הטריים במאפיות. בנוסף, הכנת קינוחים באמצעות תנור בישול עדיפה על פני הכנת קינוחים עתירי שמן וסוכר כך שניתן ליהנות מדברי מתיקה בבית ומקינוחים מעולים אך בריאים יותר.

אולי יעניין אותך: מקפיא שוכב

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן