מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

איך לסדר את מקרר המעדנייה

מקרר החלביה או מקרר המעדנייה חייב להיות מסודר ונקי, לאורך זמן אז איך לסדר את מקרר המעדנייה? פעולות הארגון והניקיון עלולות לשאוב זמן רב מבעלי המסעדות או המכולות, אולם בסופו של דבר , הן עשויות גם לסייע לעלאת רווחיות החנות, למשיכת קונים פוטנציאליים נוספים, ולהבטיח את ביטחון ובריאות הלקוחות. כדאי לזכור כי מקררים אלו משרתים את לקוחות החנות ואת המסעדנים עצמם לאורך תקופות זמן ארוכות, ולכן עליהם להישמר ולהיות מטופלים על פי כל הכללים הנהוגים בתחום.

כללי ארגון המקררים

בעת ארגון המקרר, כדאי להסתכל ולקחת דוגמא ממטבחים מקצועיים אחרים ומסעדות מתחרות, אשר שמות דגש מיוחד על בטיחות המזון. הדרך לעשות את זה היא לארגן את המזון על פי צרכיו השונים, מבחינת הטמפרטורה הנדרשת. הפרדת המזונות השונים למקרר מעדניה, מקרר חלביה וגם מקפיא שוכב, יכול לעשות סדר בסוגי המזון השונים, ולענות על צורך ספציפי של מזון זה או אחר. סידור החלל מבחינת מלאי המקררים יכול להיעשות על ידי מעצבת פנים מומחית. מזונות שלא צריכים בישול (כמו מזון מוכן למיניו) צריכים להיות ממוקמים בחלקו העליון של המקרר. לאחר מכן, כל שאר המזונות יכולים להיות מאורגנים כלפי מטה בטמפרטורה שבה המזון צריך להיות מבושל. המאכלים שזקוקים לבישול בטמפרטורה הגבוהה היותר (כמו עוף, למשל (עשויים להיות מאורגנים בתחתית .כאשר המזונות מאורגנים בדרך זו, כל זיהום צולב שמתרחש לא יהווה בעיה, מכיוון שהאוכל אשר עלול להיות מזוהם (ולהיות מבושל בטמפרטורה נמוכה יותר) יהיה גבוה יותר מאשר המזון אשר יבושל בטמפרטורה גבוהה יותר.

איך לסדר את מקרר המעדנייה – אסטרטגית ארגון המקררים

על מנת להבטיח בריאות המשולבת עם וויזואליזציה אשר תמשוך לקוחות רבים ככל האפשר, כדאי לאמץ אסטרטגיה לארגון המקררים. בין אם זה מקרר שוכב או מקרר חלביה. המדפים העליון צריכים לכלול משקאות, ומזון מוכן לאכילה (כמו יוגורט, גבינה, ולחילופין מעדני בשר). המדפים התחתונים צריכים לכלול חומרי גלם המיועדים למאכלים המבושלים .דלת המקרר היא בדרך כלל החלק החם ביותר של המקרר, ולכן מוצרים רגישים או כאלה הצריכים קירור רב, לא צריכים להיות ממוקמים בחלק זה. מגירות המקררים, אם הן קיימות נועדו להחזיק תוצרת כמו פירות וירקות, אולם מכיוון שהן נמצאות בדרך כלל בחלק התחתון של המקרר, ישנה סכנה לזיהום אם במדפים מעל נמצא בשר. כך שאם יש שתי מגירות, כדאי להפוך אחת מהן באופן בלעדי עבור ירקות ואת האחרת עבור בשר נא .אם הן נמצאות מסודרות כאשר אחת מעל השנייה, המגירה הנמוכה ביותר תהיה עבור הבשר. בכל מקרה, יש לנקות את המגירות והמקרר לעיתים קרובות במיוחד.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן