מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

איך לתכנן אירוע חגיגי

חברת קיטשן דיפו מציעה מגוון רב של ציוד למטבחים תעשייתיים. ביניהם: מקררים, מקפיאים, תנורים, טוסטרים וצ'יפסרים, פורסות לחם ועוד. הציוד הינו איכותי ושומר על הטריות ברמה גבוה. מקררים מסחריים ומקפיאים מתאימים במיוחד למארגני אירועים וקייטרינג. המאמר שלפניכם יפנה את תשומת ליבכם לתכנון נכון של אירוח וכיבוד לאירועים בכלל ולימי הולדת בכלל ויסביר לכם איך לתכנן אירוע חגיגי.

איך לתכנן אירוע חגיגי – תכנון נכון של אירוע

התאמת כיבוד לקהל היעד של חוגגים יום הולדת מחייבת לקיחה בחשבון של פרמטרים אחדים: היכן האירוע? מה היא השעה ביום שבה הוא נערך? גיל משתתפיו (ברור כי כיבוד לילדים שונה מאשר כיבוד למבוגרים)? מה התפריט המבוקש – בשרי או חלבי? האם המזון יוגש בדוכנים, בבופה (שיש בו קו רציף של מוקדי חלוקת המזון) או במגשי אירוח? ושאלת השאלות – מה התקציב העומד לרשותנו? כאשר עורכים מסיבת יום הולדת לילדים, חשוב ומומלץ לא לנסות להרשים אותם במזונות יוקרתיים, אלא "ללכת על בטוח": נקניקיות, פלאפל, פיצה וכמובן – בר מתוקים הכולל גלידות, עוגות, מרשמלו ועוד. במידה שמסיבת יום ההולדת נערכת בתוך בית הילד החוגג או בחצר הבית, ניתן להכין מנות אישיות או, לחלופין, לייעד ולייחד פינה בחצר, שבה יוגש המזון.

התאמת כיבוד לאירועים

התאמת כיבוד ליום הולדת תלויה גם במתכונת שבה היא נערכת. כאשר משפחה עורכת מסיבת הפתעה לאב או לאם המשפחה במלאות להם 50 או 60, אחת האפשרויות היא להזמין קייטרינג למסיבה ביתית או, לחלופין, לצאת לאכול במסעדה, לקיים אירוע בחדר פרטי בתוכה או לחגוג בחיק הטבע בעזרת הקייטרינג. פתרון טוב ונוח הוא הגשת כיבוד במסיבת יום הולדת בעזרת מגשי אירוח, שניתן להעשירם במגוון עצום של מאכלים טעימים, מנות "פינגר פוד", הנאכלות בביס אחד, מאפים שונים, סלטים, מנות קוקטייל עשויות בעבודת יד מוקפדת. אם וכאשר רוצים לחגוג מסיבת יום הולדת בחיק הטבע ניתן להסתייע בשירותי הסעדה של חברה המתמחה ביצירת מגשי אירוח, לרבות במארזים אישיים, טעימים במרקם צבעים וטעמים. המגוון עשיר: דגים וסושי, גבינות לסוגיהן, קישים, לזניות, פיצות, מבחר לחמים ומאפים דוגמת מאפינס, קינוחים שונים, ארוחות בוקר וצהריים על טהרת מוצרים חלביים באריזה אישית ועוד.

כיבוד ליום הולדת
כיבוד ליום הולדת הוא מושג רחב. יש שמדובר בכיבוד קל בלבד, עם משקאות חמים וקרים ועם עוגות ועוגיות; אבל יש כיבוד שהוא שם נרדף לארוחה. אם ההזמנה למסיבת יום ההולדת היא גם הזמנה לארוחה, רצוי ומומלץ לציין זאת – אם בהזמנה הכתובה ועם על פה, כדי שהאנשים המוזמנים ייערכו ויבואו עם בטן ריקה….

ספקי שירותי הסעדה מקצועיים לאירועים שונים, לרבות, כמובן, לימי הולדת, ישמחו לסייע לכם לבחור תפריט מבוקש לימי הולדת, לאחר הגדרת הפרמטרים השונים (ותיאום ציפיות) שחשובים לכם החוגגים. כמו כן, חברות רבות יכולות לספק ציוד נלווה נוסף הנדרש להקמת אירוע בין אם אלו צ'יפסרים נוספים, פורסות לחמים, שולחנות, מכונות אספרסו ועוד – יש להתארגן מבעוד מועד.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן