מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

אירוע מוצלח עם מנות חלביות בלבד

אין ספק שהפקת אירוע כמו עם מנות חלביות דורשת תיאום בין הרבה מאוד גורמים ותחומים שונים. כבר בשלב התכנון, למעשה, נתקלים בעלי האירוע בצורך לקבל החלטות רבות ולעשות בחירות, והחשובה שבהן היא ההחלטה לגבי הקייטרינג וסוג התפריט שיוגש לאורחים.

אם תחשבו על אירועים שונים שהייתם בהם, בוודאי תגלו שגם אתם זוכרים לטובה אירועים בהם הוגש לכם תפריט איכותי ומחדש, מסיבה זו כדאי לוודא כי בבחירת הקייטרינג תבחרו בטוב ביותר שתוכלו להשיג.

מנות חלביות – איך בוחרים קייטרינג חלבי איכותי ?

כיום עולם ההסעדה מציע מבחר אפשרויות גדול ומגוון, ודווקא התפריטים המסורתיים נדחקים מעט הצידה. תפריט קייטרינג חלבי או קייטרינג צמחוני, שפעם היה בבחינת פחות ערך, הוא היום בחירה פופולרית מאוד, ולעתים אף מועדפת בשל האפשרויות הרבות שהיא מותירה בידי בעלי האירוע לגוון בתפריט הקינוחים, בשילובים מעניינים בתפריט, מטעמי כשרות ומטעמי הקלילות שנותרת לאחר ארוחה כזו לעומת בשרית.

אבל קייטרינג טוב לא נמדד רק ביכולתו להציג לכם ארוחת טעימות מוצלחת.
שחקן ראשי בשמירה על טיבו של המזון הוא המטבח. בקייטרינג איכותי תמצאו ציוד מטבח מתקדם, נקי ושמור היטב, ומתאים לצרכים השונים של המנות שמוצעות בתפריט.

פעמים רבות הזירה הזו היא בבחינת ״מאחורי הקלעים״ עבור בעלי שמחות, אולם אם תערכו ביקורים באירועים שעורך הקייטרינג שאתם מתעניינים בו בטרם הסגירה, תוכלו לבקש הצצה למטבח – שם תוכלו להעריך את מידת הניקיון הנשמר בו, את תקינות ציוד המטבחים ועד כמה הוא שמור.

אין זה עניין של מה בכך, במיוחד כאשר מדובר בתפריט חלבי, בו למשל קינוחים חלביים מורכבים ומנות שונות שזקוקות להכנה מראש, חשיבות גדולה למקררים בהם מוחזקים חומרי הגלם והמנות המוכנות מראש. זה אינו מידע שגור למי שאינו בקיא בתחום, אך ישנם מקררים המכונים חלביות. מקרר חלביה שמיועד במיוחד לשימור ותצוגת מנות חלביות, וקייטרינג חלבי שמקפיד על איכות מוצריו לרוב יצטייד בכאלה.

אם אתם מחפשים קייטרינג לשבת חתן, קייטרינג לבר מצווה, או בכלל קייטרינג לאירועים קטנים יותר בסדרי הגודל של המוזמנים והתפריט, ייתכן שההיערכות של הקייטרינג תהיה שונה מבאירוע גדול, ואז בהחלט אין ציפייה שישונע ציוד מטבח כמו באירוע גדול. יחד עם זאת, ביקור במטבחי הקייטרינג בו מוכנות המנות מראש יכול לתת לכם מושג לגבי אותם קריטריונים בדיוק.

ממש כשם שצלם, טוב ככל שיהיה, זקוק לתנאי שטח מסוימים כדי להפיק עבורכם תמונות טובות למזכרת, כך גם הקייטרינג שלכן צריך לוודא שבמטבח שלו מתקיימים תנאים מיטביים.

בפטיט פוד, קייטרינג חלבי, מקפידים על יצירת תפריטים מגוונים, משתנים ומתחדשים מאירוע לאירוע ומעונה לעונה. ציוד המטבח מתאים למגוון הרחב של מנות המוצעות, ונועד לשמור על טריות ותנאי אחסנה מיטביים לחומרי הגלם המעולים כדי להביא אל האורחים שלכם את המנות הטובות ביותר בכל שלב משלבי האירוע.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן