מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

הבחירה הנכונה של ציוד תעשייתי עבור בתי מלון

בתי מלונות, מחזיקים בציוד תעשייתי רב וכבד, בלעדיו לא ניתן לתפעל את בית המלון. ציוד תעשייתי עבור בתי מלון הנרכש מותאם באופן אישי לאופן ההתנהלות בבית המלון ובין היתר נלקחים בחשבון הפרמטרים הבאים: מספר אנשי הצוות אשר מתפעלים כל אזור במלון, גודל האזורים השונים בבית המלון (החל מהמטבח דרך הבריכה הלובי ומה שביניהם), תדירות התחזוקה ועוד. ככל שבית המלון גדול יותר, כך הציוד אותו יש לרכוש ולאחסן בבית המלון יהיה רב יותר בהתאמה.

כדי לשמור על הציוד היקר אותו רוכש בית המלון, ובין היתר שואבי האבק, עגלות מזון, מיקסרים ועוד, יש לאחסנם בהתאם, הן מבחינת הטמפרטורה, אופן העמדת הציוד והסדר במחסן.

כך תשמרו על ציוד תעשייתי עבור בתי מלון לאורך זמן

רכשתם עבור בית המלון ציוד תעשייתי בכסף רב וזאת כדי לתפעל את המלון בהתאם ולהעניק לאורחים את החוויה המתבקשת וכעת כל שנותר לכם, הוא לשמר את הציוד נכונה כדי שימשיך לשרת אתכם נאמנה לאורך זמן. אחסון הציוד מתבצע בחדר ייעודי אליו מורשים להיכנס צוות עובדי המלון בלבד. את המחסן יש לארגן כך שהוא יצליח להכיל את כלל הציוד התעשייתי בסדר מופתי, כך שהציוד ישמר ויאוחסן בהתאם להנחיות היצרן. מדפי מתכת למחסן הם הפתרון האולטימטיבי ליצירת סדר ושמירה נאותה על ציוד המלון.

מדפים למחסן יצליחו ליצור חלל פרקטי, בו יאחסן המלון את הציוד לאורך זמן ולצוות עובדי המלון תהיה גישה נוחה להוציא את הציוד מן המחסן ולהחזירו לאותו המקום בדיוק – סדר מופתי שיהפוך את צוות עובדי המלון ליעיל ומהיר. אם החלטתם לרכוש מדפים על מנת ליצור פתרונות אחסון, קחו בחשבון מדפים הבנויים ממתכם. מדפי מתכת הם מדפים מודולריים אשר ניתן להרכיב בקלות
ומהירות על ידי אומים וברגים בלבד.

את המדפים אתם יכולים לרכוש בהתאם לגדלים להם אתם זקוקים, לאחר שמדדתם את חדר האחסון בבית המלון – על מנת לנצל את כל שטח האחסון. בזמן בו בית מלון מחזיק ציוד תעשייתי רב, עליו לקחת בחשבון את הניצול המקסימלי של המחסן.

משום שבית המלון מחזיק בין היתר בציוד תעשייתי כבד, רצוי שירכוש מדפים בעלי יכולת להחזיק משא כבד. ישנם מדפים למשא כבד אותם מרכיבים ללא ברגים והם מגיעים בגבהים שונים כמו גם באורכים ועומקים מגוונים ועל פי דרישה. לא רבים יודעים אך מדפי מתכת יכולים להגיע במגוון צבעים וכושר הנשיאה שלהם יכול להגיע ל 1800 ק"ג (זוג קורות).

כבר במעמד הרכישה, הגיעו עם רשימת הציוד אותו אתם עתידים לאחסן על גבי המדפים כך יצליח צוות המוכרים לכוון אתכם ולסייע לכם, ברכישת המדפים בהתאמה לכובד הציוד שיונח על גבי המדפים, לגובה הציוד ורוחבו וכמובן בהתאם להיקף הציוד אותו אתם עתידים לאחסן במחסן הציוד התעשייתי של בית המלון.

קרא עוד: מקרר ויטרינה

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן