מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

הקסם של מקררי שתייה

מקררי שתייה, אלה שאתם רואים דבר ראשון בקיוסק, במכולת, בסופר או במוסד שאתם לומדים בו או במוסדות אחרים, הם אלה שמספקים את המשקה הצונן והמרווה אותו אתם מעוניינים לקבל עכשיו! מקררי שתייה מגיעים במגוון של גדלים ונפחים, ואפשר להתאים אותם לכל חלל שמטרתו למכור מוצרים מכול סוג לצד סוגי משקאות רבים.

בגלל הנראות האסתטית שלהם, מקררי שתיה מתאימים למסעדות, מכולות, סופרים וקפיטריות, הם הדבר הראשון שהעין שלנו קולטת בחלל, ולרוב היא תשלח פקודה למוח ואז ליד, לשלוף את אחד המשקאות שבו נחשוק, וזה עוד בטרם נרכוש את מה שתכננו קודם לכן. יש תחושה במקררי שתייה שהם מגישים לנו את המשקה כמעט בחינם, הם מגיעים צוננים עם כל הצבעוניות והרעננות שיש במשקה, ואנחנו רק צריכים לפתוח את המקרר ולשלוף. ישנם שני סוגי מקררים שמיועדים לתצוגה, מקרר ויטרינה ומקררי שתייה.

מקררי שתייה משקאות

מקרר שתיה הוא אידיאלי עבור כל בעל מרכול, הוא מספק לו הכנסה בטוחה ומהירה. חשוב להניח אותו בקדמת החנות, אפילו ליד הקופה, שם נוהגים להתמהמה ובעיקר בימים החמים, אין אחד שיפספס אותו וידלג על פניו. המקרר מחולק למדפים ובכל מדף רצוי להניח משקאות שהן מאותה חברה או מאותו הסוג, כך יקל על הקונה למצוא בקלות את מה שהוא מחפש.

מקרר ויטרינה

מקרר ויטרינה הוא למעשה גם מקרר תצוגה, אך להבדיל ממקרר משקאות הוא מאלכס בתוכו מזון. המזון שנהוג לשים במקרר ויטרינה יכול להיות שלל של גבינות, בשרים ועופות או מקרר שמיועד למגוון של סלטים. במקררי ויטרינה נקבל את השירות מאדם כלשהו בניגוד למקררי שתיה שהפעולה מתבצעת על ידנו. גם מקרר ויטרינה מכיל תאורה וסגנון מהודר, הוא בנוי בצורה קעורה כדי לחשוף לקונה באלגנטיות את כל המגוון שיש בו. למקרר ויטרינה יש מנוע ששומר על הקירור של המזון ועל הטריות שלו 24 שעות.

מקררי שתייה – תצוגה לעיניים

מקררי שתייה מציגים לראווה את המשקאות שלהם באופן כזה שניתן לראות את הכל במבט חטוף אחד. המשקאות מוארים בתאורה פנימית ויש מנוע חזק שמקרר את המשקאות 24 שעות. ניתן לשלוף את המשקה בנוחות באמצעות הידית של המקרר שנפתחת ונטרקת מיד חזרה באופן אוטומטי והמשקה אצלכם בפה. מקרר משקאות מכיל כמות מאוד מכובדת של משקאות, הנפח שלו הוא גדול מאוד והגישה אליו נוחה ויעילה.

גדלים דגמים ואיכויות

ככל שהטכנולוגיה מתפתחת כך גם בגזרת מקררים ניתן לראות שינויים וחידושים, הנפח של מקררי השתייה גדל לעומת הגודל שלהם שקטן ומתחשב בחללים מצומצמים יותר, ישנם מגוון של דגמים של מקררי משקאות, וגם איכויות שונות לכל מקרר ומקרר. חברת קיטשן דיפו מתמחה בפתרונות קירור ומציעה מקררים מסחריים לכל מטרה ולכל עסק.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן