מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

חדרי קירור תעשיתיים

עסקים, ארגונים ומפעלים שונים שפועלים בתעשייה זקוקים לפתרונות קירור מגוונים, תפורים לפי מידה ולאותו חדרי קירור תעשיתיים. שלא כמו צרכן ביתי או חלק מהעסקים הקטנים, שיכולים להסתפק במקררים ניידים וקטנים למדי (כאלה שמיוצרים בפס ייצור אחיד) מפעלי תעשיה ומשווקים זקוקים למשהו אחר. כאן ישנם צרכים גדולים ומורכבים בהרבה. בדיוק לצורך כך הומצאו חדרי קירור תעשייתיים. חדרים אלה מיוצרים תוך הקפדה על תכנון והרכבה בדיוק בהתאם לצרכים של התעשיות השונות בארץ.

פתרונות במידה הנכונה

קל לטעות ולחשוב שחדרי קירור תעשייתיים נדרשים רק למפעלי בשר ולמשווקי מזון. אין ספק שאלה הם אכן דוגמאות לתעשיות שנזקקות לפתרונות קירור יעילים ולחדרי קירור מיוחדת, אבל גם עסקים מסוגים אחרים נזקקים לפתרונות קירור איכותיים, פתרונות שלוקחים בחשבון את צרכיהם המיוחדים. כאשר בונים חדר קירור ראוי לשמו, יש לקחת בחשבון מאפיינים כגון:

  • תחום הפעילות – יש חדרים שמתאימים יותר לענפים של תעשייה מסורתית, יש שמתאימים לשמירת מוצרי בשר בזמן עיבודם (למשל בתחום יישון הבשר), יש שמתאימים לשמירת מוצרים חקלאיים שנדרשים לקירור (פרחים ופירות לייצוא, למשל), יש כאלה שמתאימים לתעשיית הפרמצבטיקה ועוד.
  • גודל ומיקום – בתכנון חלל הקירור יש לקחת בחשבון בראש ובראשונה את הגודל שניתן להקצות לחדר עצמו. עוד יש לקחת בחשבון האם מדובר על מיקום פנימי (בתוך מבנה קיים) או חיצוני (מחוץ למבנה קיים).
  • תשתית חשמל ואינסטלציה – בתכנון החדר יש לחשוב על היבטים של תשתיות חשמל, אינסטלציה, תאורה וכיוצא באלה.
    רק כאשר משלבים ניסיון מקצועי קיים עם הכרת צרכיהם של לקוחות שונים, ניתן להגיע לתוצאות הרצויות באספקת חדרי קירור לכל צורך ובכל מידה.

חדרי קירור תעשיתיים – מקצוענות גם בשירות

לקוחות שזקוקים לחדרי קירור תעשייתיים או מקפיא תעשייתי צריכים להקפיד על פנייה למקצוענים בתחום זה. בשל הסביבה הישראלית, המאופיינת לרוב בחום ובלחות, ההקפדה על ייצור או הרכבת חדרים שכאלה צריכה להיעשות ללא פשרות, תוך שמירה על עקרונות של ניקיון, איכות, אטימות ובעיקר – התאמה לצרכים. נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון טמונה באפשרות לקבל שירות נלווה, מעבר לאספקה ולהרכבה. מכיוון שהפעלת חללי קירור צריכה להיות מתמשכת, ללא הפסקה ולמשך פרקי זמן ארוכים, הרי שלשירות אמין וזמין יש חשיבות רבה.

המאמר באדיבות חברת ארווין קירור http://www.e-refrigeration.co.il/

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן