מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

כל מטבח צריך מכונת קפה

קפה טוב וטרי הוא כבר מזמן לא דבר בלתי מושג בבית, כזה שצריך לחתת רגליים עבורו, ולהגיע עד בית הקפה על מנת ללגום את המשקה האהוב הזה אלא אפשרי בעזרת מכונת קפה. בשנים האחרונות כל אחד ואחת יכולים ליהנות מכוס קפה ברמה גבוהה ובאיכות קפה טובה גם בין כותלי הבית בעזרת מכונות קפה מתאימות. האמת היא כי שיפורים טכנולוגיים וביקוש בקרב השוק העסקי והפרטי בישראל תרמו לירידת המחירים של מכונות קפה ביתיות. כיום יכול כל חובב קפה לרכוש מכונה איכותית במחיר משתלם באופן מיוחד וליהנות מקפה בכל רגע שירצה בכך. המכונות הביתיות משדרגות את איכות החיים ללא כל צל של ספק, חוסכות זמן ואפילו פותחות בפני בשלנים מקצועיים קטגוריה שלמה של קינוחים, מאפים ועוגות שונות.

מכונת קפה ביתית או משרדית?

ישנם מספר הבדלים בין מכונות קפה לשימוש ביתי לבין מכונות משרדיות או מכונות מקצועיות למסעדות ובתי קפה. ראשית, מכונה לשימוש ביתי מעוצבת בקווים עדינים. המטרה של המכונה הביתית היא להשתלב עם שאר האלמנטים על השיש במטבח, וזאת לעומת מכונות בבתי קפה המהוות חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי. שנית, מכונות משרדיות ומכונות בבתי קפה מוצעות במגוון מידות רחב יותר מהמכונה הביתית וניתנות לרכישה בחנות שמציעה מגוון מוצרים מסחריים כגון מקררים מסחריים, תנורי בישול מסחריים ועוד.

חשיבות התערובת

האיכות של מכונת קפה נמדדת בין היתר על פי התערובת. אדם המעוניין לרכוש מכונה ביתית צריך לבדוק האם מדובר על מכונה הפועלת עם תערובת של קפה טחון או עם קפסולות בלבד. ברוב בתי הקפה משתמשים בתערובות משום שכך ניתן להשיג שילובים ייחודיים של טעמים, ריחות ומרקמים. מהבחינה הזו, בחירה בין תערובות קפה היא אחת ההחלטות החשובות שמקבלים בעלי עסקים ומסעדות. בנוסף, גם במגזר הפרטי כדאי להשקיע בבחירת תערובת בעלת מאפיינים ערבים לחכו של הלקוח.

מכונת קפה – חווית קפה חדשה

שילוב בין תערובות חדשות למכונות משוכללות שדרגו את חווית שתיית הקפה בקרב הצרכנים. בין אם מדובר על הבית, על המשרד או על המסעדה – אל תתפשרו על ציוד המטבח שלכם בין אם זה מכונת קפה, תנור בישול, מקרר או כל מוצר אחר.

חשוב להזמין את המכונות מגורם מוביל בתחום הציוד למסעדות ולמטבחים תעשייתיים. רק כך ניתן להבטיח קפה איכותי ללקוחות, לצמצם את זמן ההגשה ולהתאים את הציוד בצורה מושלמת לצרכי המסעדה.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן