מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

מהו מקפיא אחסנה

מקפיא אחסנה הינו מקפיא לכל דבר, שהמבנה שלו, הגובה שלו והעומק שלו מאפשרים להציב אותו בקרבת שטח העבודה של הטבח. מקפיא שוכב כזה מאפשר אחסנה של מגוון רחב של מוצרים בהקפאה, מצד אחד, תוך מתן אפשרות אמיתית לשלוף ממנו מוצרים בזמן אמת ותוך כדי עבודה.

היתרונות של מקפיא לאחסנה:

מקפיא אחסנה שוכב – כל המטבח על קצות האצבעות. המקפיא השוכב הנזכר לעיל נהנה מיתרונות רבים יחסית, כאשר קשה למדיי להצביע על חסרון מהותי שלו.

להלן חלק מרשימת היתרונות העושים את המקפיא השוכב לחיוני ונחוץ:

גודל למרות הגובה הנמוך יחסית, מקפיא אחסנה שוכב מסוגל להכיל כמות גדולה של מוצרים, הרבה יותר ממה שניתן לתאר במבט ראשון. למעשה, ניתן לאחסן בו מוצרים הנחוצים למסעדה פעילה עבור מספר ימים.

מבנה מקפיא שוכב לאחסנה ניתן להצבה מתחת לדלפק העבודה של הטבח, שעליו ערוכים ומוכנים כל המוצרים הדרושים לעבודה בכל יום נתון. (MESSON PLACE בשפה המקצועית). כיון שכך, ניתן לאחסן בו מוצרים שניתן לשמור בהקפאה עד מספר רגעים לפני השימוש. המדובר למשל בטוגנים (צ'יפס), בורקסים, בצקים מסוימים וגלידות. ניתן לאחסן בו גם בשר ודגים לסוגיהם.

מידות אורך שונות ניתן למצוא מקפיא שוכב במידות שונות: 1,000 ס"מ, 1,300 ס"מ או 1,600 ס"מ. משמעות העניין היא שניתן להשתמש במקפיא כזה כחלק מציוד המטבח במטבחים בגדלים שונים: קטנים, בינוניים וגדולים.

מקפיא שוכב כמוזכר לעיל משתלב היטב כחלק אינטגרלי מציוד המטבח. הוא תופס מרחב קטן יחסית, בדרך כלל מרחב שמידת הנצילות שלו היא קטנה, בנוסף לכך, ניתן לעקוב בכל עת אחרי מצב הקירור בו, בזכות הבקר האנלוגי לקריאת הטמפרטורה.

הדגם המפואר של מקפיא שוכב כולל גם תאורה, המאפשרת פעילות יעילה בסידור המקפיא ובאחסנת הסחורה. כל טבח מנוסה מבין ויודע כי מקפיא כזה הוא ציר מרכזי בתפעול המטבח.

בנוסף לכל האמור לעיל, אחד היתרונות הגדולים של מקפיא לאחסנה מהסוג המתואר לעיל הוא העובדה שקל מאד לנקות אותו ולנקות את הסביבה שלו. ניקיון הינו האורים והתומים של כל מטבח, וכל פריט ציוד המקל על עבודת הניקיון עוזר למעשה לשיפור איכות המזון ורמת הבריאות שלו. חברת קיטשן דיפו מתמחה בפתרונות קירור מתקדמים ומציעה מגוון רחב של מקררים מסחריים ומוצרים נוספים בתחום.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן