בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מקדישים תשומת לב לתחום מוצרי חשמל למטבח ובוחרים לקנות מטבח מודרני בהתאמה אישית או לשדרג את המטבח הקיים על ידי החלפת ידיות לארונות, דלתות במטבח, שינוי גופי תאורה, רכישה של מקרר חדש, תנור בישול, כיריים ומוצרי חשמל נוספים המוגדרים כאיכותיים ובעיצוב מודרני. מאמר זה יגולל בפני הקוראים אודות החידושים בתחום מוצרי החשמל המיועדים למטבח המודרני.

כיריים – המודרניזציה במיטבה

כיריים הם אחד ממכשירי הבישול החשמליים החיוניים ביותר ועל כן גם הנפוצים ביותר. נכון להיום כל אחד יכול להזמין כיריים הפועלות על גז בישול או כיריים אשר פועלות על חשמל. כך או כך אלו משמשות כפלטפורמות בטמפרטורות שונות לבישול וטיגון מגוון מאכלים. בשנים האחרונות מושם דגש רב על הכיריים במטבחים הביתיים דבר אשר בא לידי ביטוי בעיצוב, בגודל ובצבעים שונים. המטרה העיקרית היא שאלו יהיו חלק מקו סגנוני של המטבח וישתלבו בצורה הרמונית עם יתר המכשירים החשמליים והאביזרים השונים במטבח. נכון להיום ניתן לבחור מבחר דגמים של כיריים בצבע שחור אשר פועלים על ידי גז עם כפתורי הצתה המותאמים לסגנון העיצוב ובעלי מראה יוקרתי ביותר. בנוסף, יש אפשרות לרכישת כיריים בעיצוב מודרני מלבני עם גזיות המונחות על משטח שחור של זכוכית המקנה לכיריים קו סגנוני יוקרתי גם כאן. אלו הן רק חלק מהאפשרויות. ברוב הדגמים המודרניים של הכיריים מושם דגש על הקו העיצובי הנקי, צבעים סולידיים כמו שחור ואפור ותכנון מקדים אשר מאפשר התאמה מושלמת לכל מטבח.

קולטי אדים – קולטים כל דבר במטבח

התפקיד של קולטי אדים הוא תפקיד חשוב מאין כמוהו בכל מטבח. מכשיר זה קולט/ סופח אליו את כל האדים של הבישול ועל ידי כך לא נשאר ריח בבית. בנוסף, בשנים האחרונות בדיוק כמו מכשירים חשמליים אחרים, כמו למשל מדיחי כלים, מקררים, כיריים ועוד, גם קולטי אדים מגיעים במגוון עיצובים וחייבים להיות בעלי שיק עיצובי מסקרן, כמו למשל דגמים בעלי קו עיצובי תעשייתי, קולטי אדם עם פאנלים דיגיטליים אשר צמודים לקיר ונראים כמו ארובת קיר מעניינת בבית. הקולטים הם בדרך כלל בעלי מספר פילטרים, הרעש שלהם אינו מאסיבי כבעבר וכל שמדובר על דגמים חדישים יותר כך גם העוצמה של הרעש היא בדרג נמוך יותר ועוצמת היניקה של הקולט מאסיבית ולפיכך גם יעילה יותר.

מוצרי חשמל למטבח – מקררים מודרניים

אחד מהאביזרים החשמליים החיוניים בכל בית הוא המקרר. נכון להיום ישנו מגוון מקררים לשימוש ביתי ואף מקררים מסחריים בעלי קו סגנוני מודרני, ואפשרויות שונות לשימוש, וניתן לומר כי הכל תלוי בתקציב של הלקוח, בעיצוב הקיים של המטבח וביכולת של הצרכן לאמץ סגנונות ורעיונות חדשים. החידוש האחרון בתחום המקררים מהווה אנטי תזה מוחלטת למקרר הישן, אליו הצרכנים הורגלו. אם בעבר, מקרר כלל מקפיא בחלק העליון של המקרר ומקרר בחלק התחתון. כיום, יש משחקים שונים של מקפיאים בצד ימין או שמאל של המקרר או בחלק התחתון במקום העליון כאשר החידוש הגדול ביותר הוא שניתן להפריד את המקרר והמקפיא לשתי יחידות שונות ולהרכיב אותם מחדש כל אימת שרוצים בכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן