מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

יתרונות בשימוש במזון קפוא במטבחים תעשייתים

ניהול עסק בתחום המזון, הוא אחד הדברים המורכבים שכן יש לדאוג לציוד המתאים למטבחים תעשייתים, מטבחים בהם נדרש ציוד מקצועי שיתרום לייעול העבודה במטבח. אז מה אותם יתרונות בשימוש במזון קפוא במטבחים תעשייתים?

לדוגמה, אם מדובר על עסק בתחום הפיצות, מומלץ להצטייד בתנור לפיצה ומכונות המבצעות פעולות של פתיחה ורידוד הבצק. מנגד, אם מדובר על עסק בתחום הגריל והבשר, כדאי לרכוש ציוד למטבח מתאים כמו, משטחי צלייה, תנור גחלים וכו'.

מעבר לכך, יש כמובן גם להצטייד במקררים ומקפיאים תעשייתים, על מנת לאחסן את חומרי הגלם בצורה נאותה שתשמור על הטריות שלהם.

אך בואו לא נשכח, ניהול עסק לא מסתכם רק בקניית הציוד, אלא גם בשימוש בחומרי גלם איכותיים, שיתרמו להצלחת העסק.

כיום, ניתן לראות יותר ויותר עסקים, המשתמשים גם בחומרים גלם המגיעים כמוצרים קפואים, אותם ניתן להשיג בכל ימי השנה. יתרה מזאת, שימוש בהם, יכול להפחתית משמעותית את הוצאות העסק.

יתרונות בשימוש במזון קפוא במטבחים תעשייתים – אז אלו מוצרי מזון קפוא עדיפים על הטריים?

כולנו יודעים שאין על מוצרי מזון טריים, אך בפועל לא כל מוצר אכן מגיע אלינו טרי ורענן. לדוגמה, אם ניקח ירקות ופירות הנמכרים ברשתות השיווק, לא נוכל לדעת בפועל מתי הם הגיעו למדפים וכמה זמן הם אכן עומדים עליהם.

זאת למרות שהם נראים איכותיים וטריים. לעומת זאת, כאשר מדובר על ירקות ופירות קפואים, אנו יודעים בוודאות שהם עברו תהליך של הקפאה מהרגע שנקטפו. בזכות התהליך הזה, נשמרים מרבית הערכים התזונתיים שלהם. כך למשל, נעדיף לרכוש ברוקולי קפוא ולא טרי, גרעיני תירס קפוא, גזר, אופנה, פירות יער ועוד.

רכישה מסיטונאי מזון קפוא

סיטונאי מזון קפוא, יספק מגוון גדול של מוצרים קפואים, במחירים הוגנים ואטרקטיביים לצרכן הפרטי והעסקי. יש לזכור שככל שהמוצר עובר פחות "ידיים" בדרך, כך גם המחיר המתקבל יהיה זול משמעותית.

יתרה מזאת, אצל ספק מזון זה, נוכל למצוא מבחר גדול של מוצרים בהם, מוצרי בצק שונים, מוצרי מאפה, מוצרי בשר, הרבלייף, מוצרי דג, ירקות ופירות קפואים, מוצרי טבע, קינוחים ועוד.

כך שאם אתם בעלי עסק המוכר מזון, מומלץ לבצע סקר שוק בקרב סיטונאי מזון שונים ולבדוק את רמות המחירים ולבחור לעבוד עם ספק המתאים לכם.

קרא גם על: מקפיא תעשייתי

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן