כל מסעדה, בית קפה, מכולת, סופר מרקט – כל מקום שבו מוכרים מזון זקוק לאותם מקררים למסעדות. מקררי תצוגה ואחסנה של מצרכים שונים, כגון מוצרי חלב, מוצרי בשר, קפואים לסוגיהם ועוד, מאוחסנים, מוצגים ומוצעים לקהל הצרכנים הפוטנציאלי במגוון סוגי מקררים. מקרר תעשייתי שונה, כמובן, ממקררים ביתיים. מקרר חלביה בסופר שונה מהמקרר שבו מאוחסנים נתחי הבשר הקפואים הגדולים. לצורך התאמת המקרר המיטבי לצרכי המשתמשים רצוי ומומלץ להתייעץ עם אנשי שירות מקצועיים של חברה המתמחה בתחום מקררים לשוק המוסדי, לקמעונאים ולכל מי שעוסקים בתחום שיווק מזון. המקרר מהווה חלק בלתי נפרד כל עסק שמציע מזון. ספקים של פתרונות קירור למגוון מסעדות בחיפה וסביבתה יעשירו אתכם במידע מפורט על אודות סוגי המקררים השונים וייעצו לכם כיצד להתאים את סוג המקרר לצרכים ולשימושים. הם יעשו זאת לאחר אפיון מדויק של הפרופיל העסקי ואופן השימוש שאתם מייעדים למקררים.

מקרר חלביה, לדוגמה, מהווה בתוך המסעדה או במקום שבו נמכרים מוצרי חלב חלון ראווה של העסק. הסחורה גלויה. ניתן לעמוד על טיבה ואל טריותה במבט ראשון. אפשר להתרשם מאיכות המקרר שבו היא מאוחסנת על פי עצמת הקירור. אחסון סחורה במקום המיועד לה- במקרר הוא קריטי לשמירה על טריותה. יש לכך לא רק היבט אסתטי והיגייני אלא משמעות בריאותית חשובה.

מקררים למסעדות – כל טמפרטורה קובעת

בשל חשיבות תקינות המקררים וכשירותם – מאחר שסחורה שאמורה להישמר בתנאי הקפאה קפדניים אינה מקבלת, מכל סיבה שהיא, את "מנת הקור" שהיא נדרשת להישמר בתוכה, תתקלקל ולא תהיה ראויה עוד למאכל אדם – יש לוודא כי אתם רוכשים מקררים מחברה כמו מקרר תעשייתי מתקדם, אשר מציעה לא רק מקררים העומדים בכל תקני האיכות והבטיחות המחמירים, אלא גם מעניקה שירות ללקוחותיה בכל מקום ובכל עת.

אם אתם מתלבטים בסוגיית המקררים, חשוב לערוך סקר שוק ובעיקר לקבל הסבר מקצועי על חשיבות הימצאם של מרכיבים חשובים במקרר, כגון קיומו של מחשב פנימי שבאמצעותו נשלט מנגנון ההפשרות ועיתויים (טרמוסטט), חלוקה שווה של זרימת האוויר בתוך המקרר ועוד. על מנת לנצל באופן מיטבי את מתחם העסק חשוב לתכנן בקפידה ומבעוד מועד הן את גודל המקרר והן את מיקומו- קל וחומר במקומות, שבהם נדרשים מקררים אחדים ובהם מקרר חלביה, מקרר מסחרי/תעשייתי וסוגים נוספים, לרבות מקפיאים.

מה לא שואלים כאשר נכנסים לאכול בתוך מסעדות בחיפה וסביבתה…

מסעדות בחיפה וסביבתה נהנות ממקררים המאפשרים להן להגיש מזון שנשמר בקפידה בתנאי קירור מיטביים, לרבות ואולי בעיקר, כמובן, בשר. אנחנו לא שואלים 'נו, איך המקרר שלכם?' – אנחנו מניחים כי הוא ללא דופי. ככלל, מוניטין של מסעדות נבנה הודות לצירוף פרמטרים שונים, לא על כולם ניתן "לשים את האצבע", אבל טיב המזון ואיכותו הוא ודאי אחד המרכזיים שבהם. שמירה על איכות וטריות מזון, ודאי כזה שחומר הגלם שלו אמור להישמר בקירור, היא תנאי הכרחי להכנת מזון משובח. אנחנו, הלקוחות, נוטים לתת אמון במסעדות שאנחנו נוהגים לאכול בהן- עובדה שאנחנו שבים לפקוד אותן לעתים תכופות- מקררים עצמתיים ומשובחים הם אחד האדנים שעליהם אנחנו מבססים את האמון, גם אם אנחנו עושים זאת מבלי לתת על כך את הדעת…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן