מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

מקרר תעשייתי 2 דלתות – קירור מושלם בטמפרטורה הנכונה

מקרר תעשייתי 2 דלתות עוזר לקירור של כל מזון וכל מוצר שהוא תעשייתי כמו תרופות וכו', יבקש את הטמפרטורה הנכונה על מנת לשמור אותו טרי ובתוקף, על מנת שלא יתקלקלו בטרם עת. את זה ניתן לבצע ברכישה של מקרר תעשייתי או מקרר דלפק תעשייתי. אלו מקררים שיש להם טמפרטורות מיוחדות, וזאת בהתאם לגודל שלהם ולמוצרים שהם מכילים. 

הקפאה או קירור שאינו ראוי, יכול ליצור נזקים רבים למוצרים ואף לגרום לנזקים בריאותיים למי שצרך אותם. לכן התכנון וכל החשיבה בייצור מקרר תעשייתי דורש עבודה מקצועית ומוקפדת של איש מקצוע- מהנדס מקררים תעשייתיים. בתכנון לקוחים בחשבון את הגודל שיתאים למגוון של חללים שיש בהם צורך במקרר תעשייתי. במקררים אלו יש נורה שהיא למעשה מדווחת על כמות הגז שנותר במקרר והיא מתריעה על מצב בו יש צורך למלא מחדש את המקרר בגז מה שמאפשר את פעולה הקירור התקינה.

יתרונותיו של מקרר תעשייתי 2 תלתות

מקרר תעשייתי וגם מקרר דלפק תעשייתי בעלי יתרונות רבים הן במערכת הקירור החזקה שלו, שמצליחה לשמור על קירור למשך 24 שעות ולהגן על הטריות של כמות גדולה של מוצרים בו זמנית, מקררים אלה מאוד נוחים ונגישים, כל שצריך זה להושיט את היד ולשלוף מה את מה שנרצה, מקרר תעשייתי מציג בצורה מושלמת את המוצרים בתוכם ומאוד קל למצוא כל מוצר ומוצר. הם מאירים את המוצרים באמצעות תאורה חזקה ואין צורך להתאמץ על מנת למצוא את מבוקשנו. את המיקום שלהם רצוי לתכנן מראש, שכן הם מסיבים מאוד ולא נוחים לתזוזה, לכן מהרגע שהוחלט על מיקום אידיאלי עבורם, לא רצוי להעביר אותם שוב. בתוך המקררים הללו יש מרווח מכובד ותאים שבהם ניתן לעשות חציצה בין מוצר למוצר או בין חברות מסוימות וכך לאפשר בקלות לקונה להגיע למה שהוא רוצה.

למי כדאי לרכוש מקרר תעשייתי?

כשמדובר בחלל שהוא תעשייתי ומספק סחורה ומוצרים בכמות גדולה לאוכלוסייה גדולה, רצוי לרכוש מקרר תעשייתי ממקום בעל שם, שבו מתמחים בתחום של מקררים מסחריים. חשוב שהמקרר שתרכשו יספק את כל הצרכים של המקום עצמו ולא יהיה כמעט, הן מבחינת הנפח שלו, החוזק שלו והנראות שלו, שלא פחות חשובה במקומות מסוימים. חשוב שתהייה אחראיות לכל מקרר תעשייתי שתרכשו ותוודאו שלחברה ממנה רכשתם, יש את המהנדסים ואנשי המקצוע שמגיעים במהרה לכל תקלה שעשויה לקרות, בלי שתהיו מושבתים. המוצרים שתכילו בתוך המקררים הם בעלי ערך כספי רב, וחשוב לשמור הן על המוניטין של המקום והן על הסחורה על מנת לא לאבד כסף רב רק בגלל שמקרר הפסיק לקרר או לפעול.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן