מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

בחירת ציוד לעסק

בחירת ציוד לעסק

ענף המזון בישראל הוא ענף ענק, אשר נמצא ועובד בכל מקום בארצנו בהתגלמויות שונות ולשם כך צריך לדעת לקבל בחירת ציוד לעסק. מסעדות, מטבחים, שירותי הסעדה וקייטרינג, מסעדות שף ויוקרה. לכל אחד מהעסקים הללו יש דרישות שונות, מאכלים שונים וייעודים שונים מהאחד לשני. על אף שמדובר בעסקי האוכל בכל אחד מהמקרים, כל אחד מהעסקים נדרש להתאים את מקום העבודה שלו והציוד שברשותו למטרות הספציפיות של בית העסק שלו. יש הבדל מהותי למשל, בין ציוד למסעדת פועלים, לבין קייטרינג בשרי לאירועים. העסקים שצוינו לעיל משתמשים ותלויים בציוד למסעדות ולמטבחים המתאים להם, על מנת להמשיך לפעול ולהתייעל בעבודתם. לכן, הציוד הנכון הוא חשוב ומהותי להצלחת העסק, ננסה לעבור על כמה מהכלים האופייניים למטבחים ולעסקי מסעדנות.

קריטריונים לאותו בחירת ציוד לעסק:

בעת תכנון והכנת הציוד לעסק, יש להתחשב במספר פרמטרים מרכזיים. ראשית כל עלינו להבין מה הוא הייעוד, ואופי השירות שאנו מספקים בבית העסק. האם מדובר במטבח חם, מטבח קר, או שניהם גם יחד. ישנן מסעדות שמציגות מזנון בשירות עצמי, או קניית אוכל מוכן לבית הלקוח. כל אחד מהעסקים הללו צריך ציוד מעט שונה למטבח ולעסק. בין אם זה מקרר סלטיה, מקרר שתיה, מקרר מעדניה או כל מוצר אחר.

ציוד למסעדות – חלוקה נכונה של הציוד למטבח העסקי

עלינו להבין, מה הוא החלל המוקצב לחלוקת ציוד זה. כמה מקום יש בבית העסק על מנת למקם את הציוד הנדרש לו. כמובן שמעבר להתאמות בבחירת הציוד עצמו, אפשר מתוך בדיקה זו לבצע התאמות, ולסדר את הציוד הנדרש מבחינה עיצובית, כך שכל הציוד שצריך בית העסק יסתדר ויתארגן בצורה מתאימה. בין אם מדובר במקרר, מקפיא תעשייתי או בר קינוחים, ההתחשבות בחלל חייבת להיעשות. מטבח של בית עסק, מסעדה או קייטרינג, הוא לעיתים קרובות מקום עמוס, לוהט ואינטנסיבי מבחינת הפעילות בו. בנוסף לציוד רב אשר ימצא בו תמיד, תהיה במטבח תמיד גם התעסקות מאסיבית ותנודה ערה של בעלי מקצוע. טבחים, מנהלים ומלצרים אשר עושים את עבודתם, לכן בחירת הציוד הנכון ועיצובו בצורה נכונה בחלל המטבח היא קריטית, שכן כל מטר פנוי יהיה חשוב לעבודה השוטפת בעתיד.

איכות הציוד ומהימנותו

אין ערך לציוד שנקנה אם לא מדובר ביצרן בדוק, איכותי וידוע. כל בית עסק אשר בוחר לו ציוד למטבח מוטב לו שיבחר מתוך יצרנים איכותיים ומוכרים. בחירה ביצרנים אלה תספק ציוד איכותי למטבח אשר יעשה עבודה טובה ויעילה כבר מן הימים הראשונים, וכך בעתיד יהיה לבעל העסק למי לפנות לכל שינוי, תקלה או שאלה. בסופו של יום, אם יתחשב בעל העסק בזמן בפרמטרים הנכונים ולא ינסה לחסוך בעלויות איפה שחשוב, ירוויח עסק זה בעתיד בעתיד גם מבחינה ביצועית וגם מבחינה ניהולית.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן