מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

תכנון ואפיון מקרר חלביה למיני מרקט – סיפור לקוח

מקרר חלביה נועד למעשה לשמש כמקרר למוצרי החלב בחנות או במסעדה ולכן צריך תכנון ואפיון מקרר חלביה. על יתרונותיו הרבים, טוענת מרים, לקוחה מרוצה, אשר אומרת: "מאז שרכשתי את מקרר החלביה, אני נהנית מטריות המוצרים לאורך זמן. לקוחותיי מרוצים גם הם, ואני שמחה שאני לא שומעת יותר תלונות על קלקול המוצרים בטרם עת, כמו שהייתי נוהגת לשמוע לפני הרכישה".

"יתרונות אלו הגלויים לעין כל, מבטאים ללקוחותיי הרבים כי אני מנסה ומצליחה לשמור על טמפרטורה מבוקרת ומנוטרת של המוצרים. ובכלל, מאז שנמצא אצלי מקרר החלביה, אני נהנית מכניסת לקוחות רבים יותר לחנות, גם מכיוון שאני מנסה לסדר את הפריטים באופן אטרקטיבי יותר במקרר, וגם מכיוון שהמקרר סידר את כל החלל באופן טוב, יעיל ופתוח יותר. באופן כזה, החנות, שעד עכשיו נראתה קטנה וסתמית, נראית כעת גדולה ומרווחת יותר, וכנראה גם נעימה יותר לקניות".

תכנון ואפיון מקרר חלביה – הכול מתחיל מתכנון נכון

מרים סיפרה לנו על דרכה הייחודית משלב זיהוי הבעיה ועד איפיון המערכת שהיא זקוקה לה: "פתאום שמתי לב שלקוחות רבים מחזירים לי מוצרי חלב אשר התקלקלו לפני המועד הנקוב עליהם. התחלתי לחשוב כי המקרר כבר אינו עושה את עבודתו, ואני חייבת מקרר חלביה חדש. כשראיתי את העיצובים החדשניים, נדלקתי, והחלטתי לבצע שינוי קונספט כללי לחנות. לאחר התלבטויות רבות ושיחות עם אינספור מעצבות פנים, החלטתי ללכת על מקרר חלביה בצבעים זוהרים, ולהעמידו במקום בולט ומרכזי".

"חשבתי שהמקרר חייב להכיל את כל אותן גבינות, מעדני חלב ומוצרי פרימיום מיובאים. בכדי להכניס את כל מלאי המוצרים למקרר, הזמנתי באופן מיוחד מדפים רחבים יותר, אשר יוכלו להקל על העומס הצפוי, ולהבליט את אותם מוצרים שאני באמת מעוניינת במכירתם. אני משתדלת להחליף תצוגה כל מספר ימים, בכדי שהלקוחות החוזרים ייהנו ממוצרים חדשים, עניין וסקרנות לקראת הבאות. אני שמה לב כי התחנה הראשונה של כל הלקוחות מתחילה מבדיקת המקרר, וקניית המוצרים הבולטים ביותר. מעבר לכך, אני שמחה כי יש למקרר מאפיינים טכניים רבים אשר מאפשרים לי אפשרות משחק עם הטמפרטורה בכדי להקל על עומס האנרגיה, במידה והוא דרוש לי".

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן