מקרר נירוסטה תעשייתי הוא אחד ממוצרי החשמל הכבדים ביותר ועל מנת להעבירם ממקום למקום נדרשת מקצועיות רבה וניסיון רב בתחום. בזמן שיש כאלו שישכרו את החברה המקצועית והאיכותית ביותר יהיו כאלו שינסו להתחכם ולשכור חברה ללא ניסיון או שבכלל ינסו לעשות את ההובלה בעצמם מה שיכול לגרום לנזק בלתי הפיך לרכוש שברשותם. בעל עסק שמכבד את העבודה שלו ובעל עסק שלא רוצה לבזבז כסף מיותר לא יסכים להתפשר על כל נושא ההובלה, במידה וכן יחליט לעשות זאת הוא בהחלט יכול לשלם על כך ביוקר.

השלב הראשון: העמסה על רכב ההובלה

כמו שאת רומא לא בנו ביום אחד גם את המקרר התעשייתי לא מעבירים בלחיצת הכפתור והתהליך מתחיל בהעמסה של המקרר על רכב ההובלה. את ההעמסה חייבים לעשות בצורה נקייה ומדויקת אחרת אפשר לגרום נזק למקרר כבר בהתחלה ואז כל העבודה לאחר מכן תרד לטמיון. ההעמסה חייבת להיות על ידי מספר אנשים, מומלץ לפחות שלושה כאשר המקרר חייב להיות ישר כל הזמן ויש חובה לדאוג שהוא מועמס עם הפנים כלפי מעלה. כל צורת העמסה אחרת תפגע בצורה קשה במקרר ואף יכולה להוציא אותו מכלל שימוש במקרים חריגים.

השלב השני: הנסיעה אל היעד

אחרי שהעמסנו את המקרר התעשייתי עלינו לדאוג שהוא יעמוד יציב ובטוח במהלך הנסיעה. במידה והמקרר נופל על פניו או שהחוט נקרע כתוצאה מחיכוך עם מוצרים אחרים אז אפשר לעצור את ההובלה ופשוט לזרוק את המקרר בדרך כי הוא פשוט יצא מכלל שימוש. הובלת מקררים אי אפשר לעשות בצורה לא מקצועית, אם רכב ההובלה לא יכול לספק למקרר שלכם מקום יציב לעמוד בו אז וותרו על הרכב הזה ודאגו להביא רכב אחר אחרת כל העבודה הקשה שלכם פשוט לא תהיה שווה שום דבר.

השלב השלישי: ההגעה אל היעד ופריקת המקרר

העברת מקרר מסתיימת כמובן בשלב האחרון שהוא ההגעה למקום החדש ופריקת המקרר ביעדו החדש. כמו ההעמסה, גם את הפריקה צריכים לבצע מספר אנשים וגם את הפריקה יש לעשות לפי כללים מאוד ברורים הכוללים תשומת לב שאת המקרר מניחים בתנוחה הנכונה, שמירת החוט שלא יפריע בעת הפריקה וכמובן אחיזה טובה כדי שהמקרר לא יתרסק על הרצפה בעת הפריקה. אחרי שעמדתם בכל השלבים האלו נותר רק לחבר את המקרר מחדש לחשמל ולראות שהוא עובד, אם הוא אכן עובד אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם ולדעת שעמדתם במשימה.

אגב, הובלת מקרר תעשייתי או ביתי נעשית בצורה דומה ואם יש לכם גם מקרר ביתי אזי התהליך הנו דומה מאוד. חשוב לזכור שמקרר תעשייתי מטבע הדברים גדול יותר וכבד יותר אבל אם המובילים שבחרתם יודעים להעביר מקרר תעשייתי הם יידעו כמובן להעביר גם מקרר ביתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן