מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

מקררים מסחריים – הכי נכון לעסק שלך

לכל בית עסק שמוציא מזון או מוכר מזון כמו מרכול, מסעדה, מעדנייה, בר, סופר, בית מלון וכו', מחזיק ציוד מסחרי שמכיל גם מקררים מסחריים. אלו מקררים שמכילים כמות מכובדת של מזון ושומרים על המזון בטמפרטורות הרצויות. מקררים אלה דואגים לשמור על הטריות של המזון ומשרתים כל בית עסק נאמנה לאורך זמן.

בהרבה מקומות שמוכרים מקררים, מקפיאים וציוד למטבחים, ניתן לרכוש מקרר מסחרי, יש חברות רבות בשוק וכל אחד עושה ככל שביכולתו לספק את מה שהיום שוק המזון דורש. בכל רכישה של מקרר מסחרי תקבלו גם תעודת אחראיות ופרטים אודות טכנאי מטעם החברה, באם יש בעיה אם המקרר. חשוב שתסמכו על השרות שניתן לכם ועל החברה ממנה אתם רוכשים, שכן מדובר בציוד משמעותי עבור העסק.

הכל אודות מקררים מסחריים 

מקררים מסחריים נחשבים לחזקים ועמידים, החלק האחורי שלהם עשוי מפלדה קשיחה שהיא מבודדת ומסייעת לשמור על הטמפרטורה. בתוך המקרר יש מדפים, עליהם מניחים את התכולה, המדפים עשויים כולם מפלסטיק קשיח, שכן עושים בהם שימוש יום יומי ולכן הפלסטיק מונע את החשש שהם ישברו. גם הנפח של המקרר הוא גדול ומכיל סחורה רבה, וישנו גם את מתג ההפעלה של המקרר עצמו. בתוכו תוכלו לאחסן מוצרי מזון רבים שזקוקים לאחסון בתנאי קירור נוחים, על מנת לשמור על אורך חיי המדף שלהם. ניתן לאחסן במקרר מסחרי גם מבחר של בקבוקי שתייה, גלידות שצריכות מקפיא בגודל של מקרר. המקרר צריך להיות אמין ביכולת הקירור שלו למשך שעות על גבי שעות ולאורך שנים.

מקרר מסחרי לכל מטרה

בחיפוש אחר מקררים מסחריים תוכלו למצוא סוגים שונים ומגוונים, ישנם כאלה שאין להם דלת שנפתחת, והם מיועדים לרוב למוצרי בשר. יש כאלה שנועדו לתצוגה כמו במעדניות או בסופרים ויש מקררים שניתן לשלוף מתוכם בקלות שתייה. בדרך כלל כשמחליטים על מקרר שהוא מקרר תעשייתי למסחר ורוצים לרכוש אחד כזה, רצוי לקנות אותו באופן סיטונאי, כשאתם מציגים את עצמכם כבית עסק שרוכש ציוד בכמויות, לכן המחירים עשויים להיות זולים יותר ובהתאם לזאת.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן