מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מקרר מעדניה

מקררי מעדניה במגוון מידות ונפחים

מהו מקרר מעדנייה ומהם הקריטריונים לבחירתו?

מקרר מעדנייה הוא מקרר גדול המשמש לאחסון, קירור ותצוגה של מצרכי מזון שונים המוצעים למכירה. הוא עשוי להכיל מוצרי חלב, בשר, תבשילים ועוד. והוא קריטי להפעלת מעדנייה, סופר או מכולת מפני שבו מרוכז מזון רב שצריך להישמר בקירור אופטימלי ולהגיע אל הצרכן כשהוא איכותי, ראוי וטרי. מתאים מאוד לכל מי שצריך ציוד למסעדות או ציוד לפיצריות.

קריטריונים לבחירת מקרר מעדניה

  • ייעוד המקרר – לפני הליך רכישת מקררים תעשיתיים לעסקים עלינו לדעת, מהו המזון שעתיד להיות במקרר? בהתאם לסוג המזון אותו נבחר לשמור בקירור ולהציג במקרר, נבחר את סוג המקרר המתאים. האם אנו מיעדים את המקרר לאחסון מזון מבושל או שמא לאחסון נתחי בשר? אם נתמקד באחסון מוצרי חלב שונים אולי עדיף שנבחר באותו מקרר חלביה,ואם נתמקד באחסון נתחי בשר אולי עדיף שנבחר באותו מקפיא תעשייתי. כל אלה ישפיעו על בחירת המקרר.
  • גודל – עלינו לוודא שישנה התאמה בין גודל השטח העומד לרשותנו לבין גודל המקרר. אל לנו לרכוש מקרר גדול במיוחד שימוקם בשטח קטן ומצומצם. מנגד, חבל יהיה לרכוש מקרר קטן מידות אם לרשותנו שטח רחב ומוצרים רבים לאחסן בו. בנוסף, אם אנו עתידים לאחסן במקרר מוצרים גדולים יחסית, עלינו לקחת זאת בחשבון כשאנו בוחרים מקרר תעשייתי למעדנייה על מנת שניתן יהיה לאחסנם ולהציגם בצורה מסודרת שתהיה גם נוחה לשליפת מוצרים. גם מוצרים קטנים במיוחד צריכים להיות שיקול בבחירת סוג המקרר על מנת שיראה מסודר ומלא.
  • איכות גבוהה ואחריות לטווח הארוך – מקרר הוא פרט חיוני ביותר לתפעול והצלחת המעדנייה שלנו. במקרר אנו שומרים מזון בשווי רב ולכן כל תקלה קטנה עשויה להיתרגם לפגיעה עסקית. תקלות בקירור מוצרי מזון עשויות לפגוע בתדמיתנו, ומקרים שכשלקוחות מקבלים מזון שנשמר בתנאים לא ראויים ולעלות לנו כסף רב. רכישת מקרר תעשייתי למעדנייה מחברה מוכרת, ותיקה אשר מוצריה ידועים כאיכותיים ומקצועיים, היא עדיפה על פני רכישה מחברה לא מוכרת. בנוסף, חשוב לשים לב לאחריות הניתנת מטעם החברה על המוצר. אחריות ארוכה ומקיפה חוסכת כסף רב ולא מעט כאב ראש במצבים בהם מתגלה תקלה.
  • מראה מעוצב ומזמין – מקרר מעדנייה הוא גדול ומורגש היטב בחלל העסק. כשאנחנו רוכשים מוצרים בכלל ומוצרי מזון בפרט, אנחנו קונים גם "עם העיניים". מראה אסתטי, נקי ומזמין של המקרר עצמו ושל המוצרים המוצגים בו מושך את הלקוחות לגשת.

טיפים חשובים לסידור נכון של מקרר מעדניה

מזון איכותי, כזה שנרצה לקנות, נתפס אצל רובנו כמזון שמוצג בצורה אסתטית, נקייה ומסודרת. מזון איכותי שמוצג בצורה מבולגנת ולא מסודרת, ירתיע לקוחות מלרכוש אותו. לפיכך, האופן בו המזון מסודר ומוצג המזון במקרר הוא חיוני על מנת לשווקו ללקוח בצורה נכונה, לתרום לרווחיות העסק ולהבטיח את איכותו ובריאות הלקוח. ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם לשמור על הסדר הרצוי במקרר:

  1. השוו ובדקו אצל המומחים – כן, כן! בדקו איך מעדניות, חנויות או עסקים גדולים ומצליחים שידועים כקפדניים ביותר בנושא איכות וטריות עושים זאת. מהו האופן בו הם בחרו לארגן את המקרר במעדנייה שלהם. ניתן ללמוד רבות מבדיקה זו.
  2. הפרדת מזונות ומוצרים לפי סוגים – אם בעסק עומדים לרשותכם מספר מקררים, מומלץ למיין את המוצרים השונים לפי סוגם ולסדרם במקררים נפרדים. למשל: מוצרי חלב במקרר חלביה, מזון מבושל במקרר המעדנייה וכדומה. הדבר יסייע בארגון וסידור ובנוסף יתאים את התנאים הנכונים להם זקוק כל סוג מזון בנפרד.
  3. ארגון במקרר לפי סוג המזון – על מזונות שאינם מצריכים בישול, מאכלים מוכנים ועוד להתמקם במדפים העליונים במקרר, לאחר מכן, נסדר את שאר המזונות לפי הטמפרטורה שמצריך הליך הבישול או צלייה שלהם. מזונות שדורשים הכנה בטמפרטורה גבוהה ביותר יונחו בתחתית, מזונות שמצריכים טמפרטורה נמוכה יותר מעליהם וכך הלאה. ההיגיון העומד מאחורי ארגון זה הוא במידה וקיים זיהום באחד המזונות, ימנע זיהום ש"ידביק" מזונות אחרים.
  4. ארגון כאסטרטגיה מכירתית – סדרו את המוצרים הפופולריים כמו מזון מוכן, משקאות קלים, גבינות או נקניקים מעלה, במקום בו הלקוח רואה אותם. חומרי גלם ומוצרים אחרים מטה. המוצרים הפופולריים שנמצאים בטווח ראייתו של הצרכן, במדפים הגבוהים ימשכו אותו להגיע.

חשוב לזכור!

  • ניקיון – נקו את המקרר על כל חלקיו לעיתים תכופות, על מנת להבטיח קירור איכותי ושמירה מיטבית על בריאות ותקינות המזון.
  • מותג איכותי – מקרר מעדנייה הוא אחת מהקניות החשובות ביותר לעסק. אל תתפתו לרכישות זולות מחברות לא מוכרות. בחרו במותג מוכר, מקצועי ואמין.
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן