תעשייה חזקה נשענת על כוח אדם איכותי ובמקביל – על ציוד שמאפשר ייצור ועמידה ביעדי אספקה כמו אספקת מקררים. ולא רק ציוד המיועד לייצור נדרש בתעשייה אלא גם ציוד שנועד לשמר חומרי גלם שונים או מוצרים מוכנים (גלידות, בשרים, סלטים מצוננים). מדובר במקררים ומקפיאים שמבטיחים חיי מדף ארוכים. בנוסף, נדרשים גם כלי עבודה חזקים כך שכל תעשיין או מנהל בתחום זה חייב לעמוד בקשרים הדוקים עם חנות כלי עבודה המקפידה על סטנדרטים ראויים לצד ספק של ציוד קירור.

אספקה לתעשייה – תמיד בזמן

כאשר רוצים להתקשר בקשרים עסקיים עם חנות כלי עבודה ובוודאי כאשר רוצים לקשור קשרים עסקיים עם ספקי ציוד מקררים או כל ציוד אחר לתעשייה צריך לזכור כי זמן שווה כסף. אם מפעל, מעדניה, בית מלון או כל עסק אחר זקוק מציוד קירור, מקררים או מקפיאים בתוך שבועיים, הרי שיש לעשות הכל כי ההספקה תיעשה בתוך שבועיים. פחות מכך – זה בהחלט בסדר אך חריגה מהזמנים עלולה להביא נזק במונחי כסף, הרבה כסף. לפעמים, האספקה חייבת להיעשות בתוך פרק זמן קצר במיוחד וזאת למשל על מנת לאפשר פעילות שוטפת תקינה של מפעל, פתיחת מעדניה חדשה או כל עסק מעסקי המזון.

אספקה לתעשייה במבחר גדול

אספקה לתעשייה באופן מיטבי תכלול אספקה של מגוון פתרונות לכל מצב נתון. חנות כלי עבודה למשל שצריכה לספק מסורים לנגריה חדשה חייבת לספק מגוון, לרבות מסורים שולחניים בגדלים שונים וכן גם כלי חיתוך ועיבוד נוספים. בהספקת ציוד קירור ומקררים המצב איננו שונה. ענף התעשייה רחב ידיים ורבים הם הצרכים השונים. את הציוד יש לרכוש מספק המציע מבחר גדול, כאשר המחירים יהיו תחרותיים.

איזה ציוד לדוגמה נדרש לתעשייה בתחום הקירור? למשל מגוון רחב של מקפיאים תעשייתיים בגדלים שונים, למין הקטן ועד הגדול מאוד. בפתרונות קירור לחלביות או למעדניות נחוץ לצד קירור יעיל גם בדגמים המציעים תצוגה מובנית מושכת, לטובת קהל הלקוחות של בית העסק. יש גם פתרונות מיוחדים כדוגמת מקפיאים שוכבים, דלפקי קירור, מקררי משקאות. אגב, אותו הכלל תופס גם כאשר נדרש ציוד ייצור מכל סוג – למשל תנורים תעשייתיים, מטחנות לבשר, ציוד בישול למסעדות וציוד חיתוך למפעל. כאשר לרשות הלקוח התעשייתי עומד מבחר גדול – כך ניתן למצוא את כל הפתרונות.

כושר עבודה ופתרונות תעשייתיים – שיווקיים

דגש נוסף המאפיין הספקה לתעשייה הנו כושר העבודה של הציוד והמקררים הנדרשים. ככלל, ציוד לתעשייה חייב להיות מאופיין בכושר עבודה חזק, מנועים חזקים, הספקים מעולים. הציוד צריך להיות ממעלה ראשונה, עם יכולת לספק עבודה ועמידה בעומס. מקררים, למשל, חייבים להיות הרבה יותר חזקים ממקררים ביתיים. כמו כן בדגמים שנועדו לתצוגה (למשל לממכר גלידות, סלטים, בשרים), לצד הספק ויעילות בקירור יש מקום לפתרונות כגון תאורה מעולה וכן ויטרינות עם מנגנון למניעת אדים (כך הקונים יכולים להביט בקלות בסחורה, ולבחור).

קרא עוד: תנור בישול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן