מקרר מעדניה יכול לשמור ולקרר את כל אותם מוצרים מיוחדים הנמצאים בחנות או במסעדה, אז איך כדאי לבצע התקנות מקררי מעדניה בחנות דגים? מאיר, לקוח מרוצה אשר רכש לא מזמן מקרר מעדניה לחנות הדגים שלו מספר: "לאחר התלבטויות רבות, רכשתי מספר מקררי מעדניה, אשר אוכל להשתמש בהם למגוון מעדנים שיש ברשותי. היה לי חשוב שהמקררים יהוו אבן שואבת ללקוחותיי הרבים, וכי הם ייעצרו לידם, וירצו לרכוש מהמוצרים הנמצאים בהם".

התקנות מקררי מעדניה בחנות דגים – התקנת מקררי מעדניה

מאיר מספר כי לשם התקנת המקררים, הוא לא היה צריך לבצע כל שינוי בחנות הדגים הקיימת. "מבחינה חשמלית לא הייתי צריך לבצע שום שינוי כלשהו, מלבד וידוא כי החנות יכולה להחזיק את כל אותם מקררים שקניתי מבחינה חשמלית. התקנת המקררים הייתה קלה וחייבה אותי רק לפנות להם מקום ולחבר אותם לחשמל. הבעיה היחידה שלי הייתה, שרציתי שהם יימשכו תשומת לב רבה בקרב לקוחותיי ובקרב כל מי שנכנס לחנות הדגים. היה לי ברור, כי מקררי מעדניה חייבים להיות מושכים, הן מבחינת המוצרים שיש בהם, והן מבחינת עיצוב החלל עצמו".

"משיכת תשומת הלב של הלקוחות על ידי מקררי המעדנייה, התאפשרה לי בסופו של דבר באמצעות תצוגה מתחלפת. מעבר לכך, החנות נראית כיום הרבה יותר מרווחת, נקייה, ובעלת ריח טוב יותר. הלקוחות מרבים להגיד לי כי חל שיפור עצום במראה החנות, וכיף להם יותר לקנות את אותם מוצרים, שהם בטוחים בטריותם".

לתצוגת המעדניות לחץ כאן

דרישות מיוחדות ממקרר המעדנייה

"היה לי חשוב", טוען מאיר, "כי המקררים יהיו מעוצבים באופן אטרקטיבי, מבחינת צבעים וזכוכית התצוגה. בחרתי, אני חושב במקררים הכי ייחודיים, אשר יכלו גם לספק לי בקרת טמפרטורה אוטומטית, ככה שאני לא צריך לעבוד יותר מדי בפיקוח. מעבר לכך, מנוע המקרר הוא שקט, ואינו מפריע לחוויית הקנייה של הלקוחות, וגם לא לשקט העבודה שאני חייב. הבקשה שלי הייתה לקבל תעודת אחריות שתבטיח לי את תקינות המוצר לאורך זמן, ואכן קיבלתי אותה".

"לאחר שנה שהמקררים אצלי, אני יכול להמליץ בפה מלא על נחיצותם לכל עסק מזון כלשהוא. בחנות הדגים שלי, הם הצליחו להעלות את הרווח שלי מחד, ואת איכות המוצרים מאידך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן