מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

טוסטר מקצועי ציוד למטבחים

טוסטר מקצועי ציוד למטבחים הינו טוסטר המסוגל לקלות כמות גדולה של מוצרי מאפה ולחם. הפרוסות מוכנסות אל הטוסטר ומסוע מוליך אותן לאורך מסלול שבמהלכו מבוצע תהליך ההשחמה של המוצרים. בחלק מהמקומות פועל הטוסטר בלא הרף במהלך הארוחות ומאפשר לסועדים לקלות עבור עצמם טוסטים לשימוש אישי. במקומות אחרים משמש טוסטר מסוע מקצועי לקליית לחמניות או להוצאת מנות מוכנות הכוללות טוסטים. טוסטר מסוע מקצועי נבחן בשלוש אמות מידה: כמות הפריטים שהוא מסוגל להוציא בזמן קצוב, איכות המוצר שמשמעו קלייה שווה בלא חריכות במקומות שונים ובנוחות השימוש. משמע כמות התקלות והקלות שבה ניתן להתגבר עליהן.

טוסטר מקצועי ציוד למטבחים: הטוסטר וההשפעה שלו על איכות הארוחה

כאמור, טוסטר מסוע מקצועי הוא ציוד למטבחים בעל חשיבות רבה. לעיתים קרובות החשיבות שלו היא מעבר לטוסט שהוא מוציא. לא הרבה מודעים לכך, אבל סוגי אוכלוסיה שונים מייחסים חשיבות רבה לטוסט איכותי. תיירים מצרפת, למשל, צורכים כמות אדירה של טוסטים בארוחת הבוקר. כל אחד מהם צורך 2-3 פרוסות בממוצע, פי שלושה ויותר מכל אוכלוסייה אחרת. מלון המוציא מאות ארוחות בכל יום איננו יכול להרשות לעצמו תקלות מיותרות. תקלה אחת עלולה לגרום למאות אורחים לאבד ההנאה מארוחת הבוקר שלהם, דבר שעלולות להיות לו השלכות חמורות על המלון, כולל השלכות כספיות. מטבחים אחרים משתמשים בטוסטר לחימום לחמניות המבורגר או לחמניות אחרות, כך שכל לקוח מקבל את ההמבורגר שלו בלחמניה פריכה, מהבילה וטעימה. שוב, כגודל המטבח כך גם הגודל של טוסטר תעשייתי, כמובן כאשר מדובר על מסעדות או בחנויות לממכר מזון מהיר.

התאמת טוסטר מסוע מקצועי למקום

ישנם סוגים רבים של ציוד למטבחים מהסוג האמור, יש חשיבות להתאים את הציוד במטבח לאותה תאורה לבית. התאמה קטנה שעושה פלאים. מעבר לכמות הטוסטים שהמכשיר מסוגל להפיק חשוב להתחשב במקום שאותו הוא תופס. במקומות שיש בהם מקום בשפע והם מעוניינים במראה אלגנטי ואיכותי ניתן להציב טוסטר שהעבודה בו מתבצעת לאורך. המשמעות היא שמכניסים את הטוסט מצד אחד והוא יוצא מהצד השני כשהוא מוכן. מקומות אחרים מעדיפים להשתמש בטוסטר עגול, שבו מכניסים את הטוסט לתושבת שלו (שדומה לתושבת של גלגל ענק), המכשיר מסתובב, קולה את הטוסט ופולט אותו לתוך המגש שבתחתית המכשיר כשהוא מוכן. טוסטר מסוע מקצועי מסוג זה מתאים לשטח עבודה קטן. הלחם הוא המצרך העיקרי כמעט בכל ארוחה, קל וחומר בארוחת הבוקר. מכאן נובע כי טוסטר מסוע מקצועי הוא אחד המכשירים החשובים ביותר במטבח המקצועי.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן