מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

יתרונותיו השווקים של מקפיא שוכב

בכדי לאפסן את המוצרים בהקפאה עד לשיווקם ללקוחות, יש צורך במקום אכסון, לכן כתבנו עבורכם את המאמר יתרונותיו השווקים של מקפיא שוכב. כל בעל מרכול או סופר יודע ומכיר את חלל המכירות שלו באופן הטוב ביותר, כך שהוא יכול להתאים את המקפיא המתאים לו. מקפיא שוכב הינו מקפיא המאפשר שטח איפסון גדול ומותיר חלל רב פנוי ממוצרים. מעבר לאפסון, הוא מאפשר תצוגה נוחה ומושכת של מגוון המוצרים, על פי סדר העדפתם של המוכרים, כך שיש לו גם ערך מוסף מבחינה שיווקית ורווחית.

יתרונותיו השווקים של מקפיא שוכב – מקפיא שוכב וחלל החנות

יש להתאים את המקפיא לעיצוב החנות באופן כללי. העמדתו במקום מרכזי, תוכל לגרום ללקוחות רבים להגיע אליו, ולשווק את מרכולתו בצורה יעילה וטובה יותר. מקפיאים אלה מיוצרים על פי הוראות עיצוביות חדשניות, מעבר להיות חדשנים גם באופיים ובתכונותיהם. הם מספקים לחלל מראה עתידני וחדשני, אשר בלעדיהם נראה מיושן ולפעמים אף אינו ראוי לקנייה במיוחד אם אותה חלל משתמש גם לדוג' באפקט שנוצר עם תאורת לד. ישנם מגוון של מקפיאים, ולפעמים הבחירה ביניהם הינה קשה. כדאי להתייעץ עם מעצב אשר יוכל להתאים את המקפיא באופן ספציפי לחלל הקיים.

מה מאכסנים במקפיא שוכב?

בדרך כלל, מקפיא שוכב משמש לאכסון של מוצרי בשר, ומוצרים קפואים אחרים. הוא עשוי לאפשר איפסון בנפח של 500 ליטר. הוא יכול לשמש כמקפיא בעמדת העבודה של הטבח, אשר תמנע ממנו ריצה מיותרת למקררים מרוחקים יותר. באופן כזה הוא מציג לראווה ללקוחות את המוצרים השונים ומחייב את החנות לשמור על טריות המוצרים, אסתטיקה וסדר. עמדה שכזו, המשמשת הן לתצוגה והן לשימוש ושירות, יכולה לסייע הן בחנויות גדולות והן בחנויות קטנות לשיווק מוצרי הבשר הטריים.

יתרונותיו השווקים של מקפיא שוכב – מקפיא שוכב מייצג את טריות המוצרים

מכיוון שהמוצרים במקפיא מוגנים מפני מערכת הפשרה אוטומטית והצטברות קרח, הם שומרים על טריותם לאורך זמן. הלקוחות אשר מגיעים לחנות בעלת מקפיאים שוכבים יכולים להתרשם מהסדר ומטריות המוצרים. מעבר לכך, במקום בו ישנם שפע של מקפיאים, מוסר העבודה ונוהלי העבודה הינם שונים ומסודרים יותר, וכוללים מנהגים כמו קריאת הטמפרטורות וניטורם. שיווק מוצרים באופן שקוף ופתוח, כך שהלקוחות מרגישים כי אין הסתרה, היא הטובה ביותר להגדלת היקף המכירות.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן