מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

יתרונותיו של מקרר משקאות מבחינה שיווקית

במאמר זה כתבנו את כל יתרונותיו של מקרר משקאות מבחינה שיווקית בכדי לאפסן את המשקאות הרבים הקיימים בחנות באופן אשר ימשוך קהל רב לקנותם, יש צורך באותו מקרר משקאות אטרקטיבי. כיום קיימים מגוון סוגים של מקררי משקאות אשר יכולים להיות מוצבים אחר כבוד, בכל מקום בחלל החנות. הם מעוצבים באופן אשר מושך תשומת לב, בשילוב של תצוגה מושכת וייחודית הם עשויים להיות מוקד שיווקי ורווחי של חנות המזון.

יתרונותיו של מקרר משקאות מבחינה שיווקית – איכן כדיי להציב אותו?

יש לחשוב על חלל החנות כעל קונספט ייחודי, שיוכל ויסייע להגברת המכירות והעלאת הרווחיות של החנות. הצבתו של מקרר משקאות, מקרר ויטרינה אשר עמוס בצבעים במרכזה של החנות, יכול להפוך למוקד עלייה לרגל של צעירים רבים. כמו כן, יש לסדר את המשקאות באופן אשר יקדם את המוצרים הרווחיים ביותר בקידמת התצוגה.

האם יש תחליף לאותם מקררי משקאות?

לפני שנים לא רבות, לא חשבו כל החנויות כי יש צורך במקרר משקאות או מקרר חלביה. אולם מתברר כי אנשים קונים יותר משקאות אשר מסודרים במקרר משקאות, כך שיישארו קרים לאחר השיטוט בין המדפים. גם כאשר אנשים נכנסים לקנייה מקרית בחנות המזון, הם יעדיפו תחילה לבצע את הקנייה של המשקאות מתוך מקרר משקאות. בכל מקרה, מקרר זה עשוי להגדיל את הכנסות החנות, ולהחזיר את ההוצאות שנעשו בגינו תוך זמן קצר מאד.

יתרונותיו של מקרר משקאות מבחינה שיווקית – מראהו של מקרר משקאות 

ישנם מקררי משקאות בעלי דלת זכוכית. מקררים אלה הינם נפוצים בחנויות רבות, ומאפשרים את שליפת הבקבוק הרצוי מתוכו. הם אטרקטיביים מאד, ונראים מזמינים באופן מיוחד. אפשר להציב מקררים תעשיתיים לעסקים אלו בכל חנות, אשר מעוניינת להגדיל את הכנסותיה, החל מקניית בגדים ועד מאפיות ובתי קפה. מוכרים רבים נוכחו לדעת כי מקרר זה מגביר את צורכיהם של הלקוחות לשתות ואת שימושם במקרר.

ישנם מקררים בעלי נפחים גדולים יותר כמו גם מקפיא תעשייתי כגון אותו מקפיא שוכב המאפסן בתוכו כמות רבה של מזון, המשמשים לאפסון המשקאות ללא דלת. מקררים מסחריים אלה נועדו בכדי לעשות סדר בין מגוון המשקאות הקיימים בחנות, ומשמשים בדרך כלל חנויות גדולות. המקררים מבטאים ומשקפים את הסדר והניקיון אשר שורר בחנות, עובדה והרגלים אשר מפתים את הלקוחות לקנות מסחורתם. אפשר להזמין מקררים אלה בגדלים שונים על פי צורכי החנות ודרישותיה.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן