מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

מה מיוחד במקרר תעשייתי

מה מיוחד במקרר תעשייתי

מקרר תעשייתי משמש מסעדות או חברות גדולות העוסקות בתחום המזון אבל מה מיוחד במקרר תעשייתי? הוא שונה באופן מהותי מן המקרר הביתי מכיוון שהוא בעל מאפיינים מתקדמים יותר אשר עשויים לשמור ולנטר כמויות ונפח מזון גדול יותר. יש לערוך סקר שוק מקיף לפני קניית מקרר, מכיוון שקיימים מגוון צורות ומבנים, ולכל אחד מהם יתרונותיו וחסרונותיו. מקרר זה, בדומה למקרר הביתי, לא יוחלף לעיתים קרובות כל כך, ולכן יש להקפיד על בחירת המקרר התעשייתי הטוב ביותר. מעבר לבחירת המקרר, יש גם להקפיד לקנות מהיבואן האמין והאחראי ביותר, אשר יכול לספק את האחריות הארוכה ביותר הקיימת.

מה מיוחד במקרר תעשייתי – שימושים שונים

מקררים תעשייתיים שונים, במיוחד מקררים בעלי ארבע דלתות, יכולים לשמש גם כמשטח עבודה, מעבר ליכולתם לקרר את המזון. בדרך כלל מקררים אלה, עקב גודלם העצום, ויכולת האפסון הרבה, יימצאו כאשר הם יכולים לשמש למגוון יישומים, למשל כמשטח עבודה. במקרה זה יש להקפיד כי השימוש באותו מקררים תעשייתים יהיו אף הוא נוח ומותאם לסוג השירות או ההסעדה אותה רוצים לספק. מעבר לכך, יש לשים לב למאפיינים טכניים שונים אשר חייבים להימצא במקררים אלה.

מאפיינים טכניים

יש לדאוג כי למקרר יהיו מספר שיטות הפשרה ותוכניות טמפרטורה שונות. מעבר לכך, יש לבדוק את חיפוי הדלתות, הן מבחינת איטומם והן מבחינת הצבע, אשר יש לבדוק כי הוא אינו מתקלף ואינו יכול להחליד משום סיבה שהיא. כמו כן, מכיוון שאותם מקררים תעשייתים משמש מסעדות גדולות אשר מעוניינות לשמור על רווחיות מסוימת, יש לבדוק את הספק החשמל וניצולת המקרר, בכדי שתהיה אפשרות לחסוך בנושא זה. מעבר לכך, ישנם מאפיינים נוספים כמו ניטרול ריחות, היכולת להפריד בין חלקי המקרר, בקרת טמפרטורה שונה לחלקים השונים ועוד.

בטיחות העבודה עם מקרר תעשייתי 

מכיוון שבמסעדה או באזור התעשייתי עובדים עובדים רבים, יש לנהוג באופן בטיחותי ולחפש את המאפיינים הבטיחותיים של המקרר, כמו למשל מערכת לסגירת דלתות אוטומטיות, או עמדות עבודה עם גלגלים ואפשרות נעילה. כמו כן יש צורך בפינות מעוגלות ולא חדות בקצות המקרר, למניעת מכות או תאונות אחרות.

למידע נוסף אודות: מקרר חלביה | מקרר מעדניה | מקפיא תעשייתי

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן