מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

מקפיא תצוגה עומד

מקפיא תצוגה עומד

מקפיא תצוגה עומד משמש, ברוב המקרים, למטרות שיווקיות ופונקציונאליות. המוצרים הרבים הקיימים בחנות המכולת, הסופר או המסעדה, חייבים להימצא בקירור, תחת ניטור טמפרטורה ממוחשבת לאורך זמן. לפיכך, המקפיא יכול לענות על צורך זה, בצורה האסתטית ביותר הקיימת. מקפיא תצוגה עומד יכול להגיע במגוון גדלים וצבעים, בעל דלת אחת, שתיים, שלוש ואף יותר. את גודל המקפיא כדאי ומומלץ להתאים לחלל הקיים, מבלי לפגוע במראה הנקי של החלל. חנויות או מקומות שיהיו עמוסים מדי, באופן שהלקוח לא יוכל להכיל את כל השפע, ייעזבו, פעמים רבות, טרם התרחשה המכירה או הקנייה.

מיקומו של המקפיא 

מקפיא תצוגה עומד חייב להיות מוצב במקום בו הוא ייראה מחד, ויהיה נגיש למירב הלקוחות מאידך. מפאת גודלו ועיצובו, יהיה קשה להציבו במרכז החלל, אולם יש לפנות את הדרך אליו, כך שבדרך לקופה, יידרש הלקוח לעבור דרכו. ישנם מקומות אשר מסדרים את מקפיאי התצוגה באופן מרוכז ואטרקטיבי, אשר יפנה למיקומם קהל רב, גם אם אינו חפץ במוצרים הנמצאים בו. כדאי בטרם הרכישה שלו, להתייעץ עם אדריכל או מעצב פנים אשר יוכל לכוון ולהמליץ על מקומות פוטנציאליים להעמדה, מכיוון שמקפיאים אלה הינם גדולים ונייחים ולכן לא נועדו לתזוזה ממקום למקום. כמו כן, מכיוון שמקפיא תצוגה עומד יכול להיות מיוצר במגוון צבעים, כדאי לחשוב על היבט זה ולהתאימו לשאר הפריטים בחלל.

התצוגה במקפיא תצוגה עומד

עמדת המוצרים במקפיא התצוגה חייבת להיות דינאמית, משתנה ומושכת את העין. את פנים המקפיא, ואת סידור המדפים, יוכל לקבוע בעל המקום, על פי המוצרים אשר נדרשים להיות בו. התצוגה יכולה להיות מכוונת למוצרים מסוימים, ובדרך כלל תכלול את אותם מוצרים אשר יכולים להיות בעלי ערך מוסף רווחי לחנות. כמו מקפיא תעשייתי או מקפיא שוכב כדאי לקחת בחשבון כי רכישה של מקפיא תצוגה הינה רכישה בעלת עלות יקרה יחסית, ולכן אין מחליפים את המקפיאים בתדירות גבוהה. על כן, יש לשמור על ניקיון הדלתות, וניקיון המדפים, בכדי להאריך את אורך חייו ככל האפשר. בדרך כלל, מקפיאים אלו יגיעו עם תעודות אחריות, כך שהקונה יכול להיות בטוח ולוודא את איכות קנייתו. במקרה של קילופי צבע או מום נסתר אחר, יהיה אפשר לפנות ליצרן לבירור הבעיה והפתרון.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן