מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

מקררי ויטרינה – מה כדאי לדעת

אין ספק שהיום רוב המזון שאנו צורכים הן כחומרי גלם והן כמוצר צריכה סופי, הוא מוצר מקורר שמאוחסן באיזה שהוא סוג של מקררי ויטרינה שעונה על הצורך השיווקי של מוצרים חדשים וגם מוכרים. התהליך שהוביל להצבת מקרר ויטרינה במרכולים, בכל חנות ועוד, קשור גם למהפכה השיווקית אבל גם ובעיקר לאופן הייצור ההמוני היום. אם בעבר היו לכל נקודת שיווק מספר מוצרים מקוררים מועט, הרי שעובדה זו לא חייבה הצבתו של מקרר ויטרינה. אבל בעידן הנוכחי, כאשר רוב הייצור הוא של מוצרים מקוררים ומצוננים האופייניים כל כך לעידן הזה, מקרר ויטרינה הפך לחובה בכל נקודת שיווק.

מקררי ויטרינה – חלון הראווה של העסק

בעידן בו יש ייצור המוני, ריבוי מותגים והרבה פעמים מותגים זהים תחת שמות אחרים, יש צורך מצדם של היצרנים השונים, לעמוד בתחרות כדי לנצח בה, ולהגביר את שיווק מוצריהם. אחד הדברים הבולטים בתחום הזה, הוא מקרר ויטרינה אשר יהווה כרטיס הביקור וחלון הראווה גם של המותגים השונים, אבל גם יהווה מנוף של שיווק בעסק עצמו. אם כל המוצרים המאוחסנים ומוצגים היום במקרר ויטרינה היו מוצגים במקרר סגור, סביר להניח שהלקוחות לא היו נחשפים אליהם ולא היו יודעים על קיומם. הצגתם בדגם של מקרר ויטרינה במקום בולט במרכול, מייצרת להם את החשיפה שהם כל כך זקוקים לה ובעיקר אם מדובר במוצרים חדשים הזקוקים לחשיפה מוגברת. מקרר ויטרינה הוא חלק משרשרת השיווק הכל כך מתוחכמת היום, וכוחו של מקרר ויטרינה כל כך גדול, שיש חברות יצרניות שמספקות לנקודות השיווק של המוצרים שלהם, מקרר ויטרינה עם הלוגו שלהם, לחשיפה מוגברת ולאחיזה בלעדית בתוך החנות.

פוטנציאל המכירה עולה- קונים בעיניים

יש משפט שאומר שאוכלים בעיניים וגם קונים בעיניים. אין ספק כי מקרר ויטרינה הוא מקדם מכירות מוצלח למותגים שונים בתוך כל חנות, מרכול ועוד. הוא עוזר לבעל העסק להציג את המוצרים המקוררים שלו, שומר עליהם ומאופיין היום ביתרונות רבים המאריכים את אורך חיי המוצרים המקוררים. בנוסף ליתרונות הטכנולוגיים שלו, זוהי דרך מצוינת להציג מוצרים ללקוחות, שקונים "בעיניים", בגלל זה יש השקעה עצומה באריזה של מותגים ובגלל זה גם עיצובי הדגמים של מקרר ויטרינה עוזרים לשיווק. יש מקררי ויטרינה כל כך יפים, שזה פשוט עושה חשק להציץ לתוכם. בנוסף לכך בגלל ריבוי המותגים היום, העובדה שיש חלוקה פנימית בתוך כל מקרר ויטרינה בהחלט עוזרת ללקוחות בעיקר בעידן הרווי הזה, לאתר את המוצרים שהם מחפשים וגם להיחשף למוצרים חדשים.

מקררי ויטרינה מומלצים

אחד המותגים העולמיים בתחום של מקרר ויטרינה הוא מותג קיטשן דיפו, המשווק דגמים של מקררי ויטרינה שונים לכל מיני מטרות בנפחים ודגמים שונים. יש מקררים עם דלת אחת ויש עם כמה דלתות, בעלי מידוף פנימי בגדלים שונים בהם ניתן להניח כל סחורה שיש לכם, ולגרום ללקוחות להביט ולחטוף.

קרא עוד: מקרר חלביה | מקרר שתייה

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן