מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מקרר חלביה

מקרר חלבי במגוון מידות ונפחים

מקררי החלביה האיכותיים של קיטשן דיפו מתאימים לסופרים, מינימרקטים, חנויות נוחות ומכירת מזון, נקניקים, גבינות, מוצרי חלב ועוד. המקררים מגיעים עם המאפיינים הבאים:

  • בקרת שליטה דיגיטלית
  • קירור מאולץ בעל מסך אוויר
  • מדפים מתכווננים
  • תאורה פנימית LED
  • מגוון צבעים רחב לבקשת הלקוח

בקיטשן דיפו משווקים מקררי חלביה וגם מקררים תעשיתיים לעסקים בגדלים שונים ובאיכות טובה ומצויינת. מגוון החלביות כוללות מקררי חלביה עם מנוע פנימי ומקררי חלביה עם מנוע חיצוני, החלביות כוללות בקר דיגיטלי לחיסכון באנרגיה ומגיעות בצבעים ונפחים שונים.

מאפייני חלביה

זרימת האוייר הינה ייחודית ואף שומרת על טריות המוצרים בחלביה כמו כן, עומק המדפים וכיוונם גם כן חשובים וזאת כדי להתאים בין הכמות לעומס שבו אמור להחזיק המדף.

מקרר חלביה: כל הטיפים החשובים בדרך לרכישה נכונה

רכישת מקרר היא צעד חשוב בו לא מתפשרים.לא משנה אם זה מקרר דלפק, מקרר מעדניה או מקרר משקאות. אמינות, ביצועים טובים, איכות גבוהה ושירות מקצועי הם לרוב מאפייני הבסיס אחריהם נחפש בדרכנו למציאת המקרר האידיאלי. הדבר נכון כשאנו עתידים לרכוש מקרר לשימוש ביתי, אך נכון אפילו יותר כשאנו מתכננים רכישת מקרר בעבור העסק שלנו. בין אם אנו מחפשים אחר מקרר חלביה, מקרר למעדניה בית קפה או מסעדה, מדובר באחד מן המכשירים החשובים ביותר לעסק. תקלה במקרר לעסק המשווק מזון הנמכר טרי היא בעלת פוטנציאל נזק רחב העשוי לפגוע בתדמית המקום, בהכנסותיו ולגרור הוצאות תיקון גבוהות ובלתי רצויות.

מקררי החלביה מכילים את מוצרי החלב אך לא רק אותם. הם מהווים מקום אחסון וקירור למוצרים רבים אותם מציע העסק למכירה. מוצרי חלב בארצנו הם אהובים ומבוקשים במיוחד, וישנה חשיבות גבוהה לשמירה על טריותם ואיכותם.

מקרר חלביה: נוחות מקסימלית, יעילות וקירור אחיד

מקרר החלביה בנוי על פי רוב לרוחב, הוא גדול בהשוואה אל מקררים אחרים ונגיש עבור הצרכן. המוצרים בו מאוחסנים על גבי מדפים רחבים יחסית וארוכים שניתן לשלוף מהם מוצרים בקלות רבה. לאחרונה, בזכות פיתוחים טכנולוגיים חדשניים, זוכים המוצרים במקרר החלביה לתנאים טובים יותר מאי פעם. קירור אחיד, נוחות ויעילות גבוהה בסידור המוצרים השונים במקרר, בקרה מתקדמת על אפשרויות הקירור ושליטה עליהן, חלונות ויטרינה שקופים המאפשרים חיסכון בחשמל ושמירה מיטבית על טריות המוצרים המאוחסנים.

יחד עם זאת, עדיין ישנו צורך לבחון היטב את המקררים השונים המשווקים לצרכן, זאת על מנת לוודא שהמקרר הנבחר עונה על צרכינו והוא באמת ותמים "האחד".

טיפים חשובים בעת בחירת מקרר חלביה

על מנת לצמצם את הסבירות לטעות עד כמה שניתן, אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים שכדאי לזכור בעת בחירת מקרר:

  • התאמה בין השטח המוקצה למקרר לבין הצורה והמבנה של המקרר – כיום, עם המגוון הרחב של מקררים בגדלים מגוונים וצורות שונות, אין צורך להתפשר. בדקו כי קיימת התאמה בין הצורה של המקרר אותו אתם מעוניינים לרכוש לבין האזור בעסק בו אתם מעוניינים למקם אותו. אם מקרר החלביה בו התעניינתם דורש מרחב גדול יחסית אך השטח הנתון אשר ברשותכם הוא מצומצם, אולי כדאי להמשיך ולבחון דגמים נוספים. במידה ומקרר החלביה אותו רציתם לרכוש, מכיל שטח שאינו זמין לאחסון ובעבורכם מקום אחסון נרחב הוא קריטי, אולי תרצו להמשיך ולחפש. הצרכים של העסק שלכם והמקום הנתון בו ימוקם מקרר החלביה, הם שיקבעו לבסוף את הצורה המיטבית של המקרר אחריה תחפשו.
  • אחריות יצרן מקיפה – כשאנו עוסקים ברכישת מקרר לעסק, ישנה העדפה ברורה לרכישת מוצר ממותג מוכר ואיכותי המספק לקונה אחריות מקיפה לטווח ארוך יחסית. חיסכון פעוט ברכישת מוצר המספק אחריות מינימלית יהפוך לבלתי משתלם בעליל, כאשר תצוץ תקלה משמעותית שאינה מכוסה במסגרת האחריות. תיקון מקרר הוא לעיתים קרובות עסק יקר ולכן, רכישת מקרר איכותי הכולל אחריות רחבה וארוכה נתפס כהשקעה כדאית ומשתלמת שעשויה לחסוך עבורך לא מעט כסף וכאב ראש.
  • מותג אמין ואיכותי – הקפידו לרכוש מוצרים שיוצרו על ידי חברה מוכרת, הנחשבת אמינה ומקצועית. בדקו היטב כי החברה מתמחה בייצור מקררים לעסק ואל תתפתו לרכישה במחירים זולים במיוחד שמציעות חברות לא מוכרות או לא מומלצות. כשמדובר בציוד כה קריטי לעסק, הידיעה שיש עם מי לדבר וההבנה שיש על מי לסמוך, הן חסרות תחליף.
  • עיצוב אטרקטיבי ואחסון חכם – כמו כל מוצר המשווק למכירה אשר משווקיו עמלים על הנראות והאטרקטיביות שלו, גם מקרר המכיל מוצרים רבים למכירה מוטב שיעמוד באותם סטנדרטים וישדר עיצוב נעים, אסתטי ומזמין. הרי ידוע שאנו קונים בהיקף לא מבוטל "בשל מראה עיניים" ולא תמיד מתוך צורך אמיתי ולכן כדאי שהמקרר יהווה נקודת משיכה המזמינה את המבקרים בעסק. מקררי חלביה שונים משווקים כיום בצבעים מרהיבים, עיצובים אטרקטיביים וגדלים שונים ולכן אין עוד צורך להקריב את הנראות של המוצר על חשבון בחירה באיכות בבואנו לבחור מקרר. מלבד חשיבותו של העיצוב, אפשרויות האחסון השונות מהוות אף הן רכיב חשוב בבחירת המקרר. מידוף מתכוונן במקרר מאפשר לבעל העסק לסדר את המוצרים לפי צרכיו, לשנות ולהתאים מחדש כשעולה הצורך. בנוסף, מידות המידוף הפנימי ניתנות אף הן להתאמה לפי צרכי העסק.

קיטשן דיפו: אל תתפשרו על האיכות!

לסיכום, מקררי חלביה איכותיים מאפשרים כיום לרוכש לקבל את כל החבילה וללא פשרות. איכות מצוינת, עיצוב מרהיב, צבעים מגוונים, אפשרות לשליטה דיגיטלית באופציות הקירור השונות, איכות גבוהה של קירור, מידוף מותאם ומתכוונן. לכם, במיוחד לאחר קריאת השורות מעלה, בסיוע הטיפים השונים, כל שנותר הוא פשוט לבחור נכון. למקררים איכותיים לעסק צרו איתנו קשר 077-2304677, בהצלחה!

לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן