מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

עיצוב מטבח תעשייתי בשילוב בטון אדריכלי

עיצוב מטבח תעשייתי כמו מטבחים תעשייתיים במסעדות, בבתי מלון ובמקומות נוספים מאופיינים בעיצוב בגוון אחיד ובשילוב חומרי גלם עמידים ואיכותיים כמו בטון, נירוסטה, אלומיניום וכדומה. העיצוב התעשייתי של מטבחים חלחל בשנים האחרונות גם לעולם עיצוב הבית, ובבתים רבים ניתן לראות כיום מטבח מעוצב ומרשים בעיצוב תעשייתי המותאם לאורח החיים המודרני ומציע אבזור נדיב ומראה יוקרתי ואלגנטי.

שילוב חומרים חמים כמו בטון ועץ במטבח התעשייתי

חשוב לציין כי עיצוב מטבח תעשייתי אינו דבר של מה בכך, בין אם מתכננים את המטבח למסעדה או לבית מלון ובין אם מתכננים אותו לבית פרטי או לדירה יוקרתית. יש לאפיין את צרכי הלקוח בדיוק רב על מנת להתאים עבורו פתרונות עיצוב ואבזור חדשניים ומתקדמים בהתאמה מלאה לצרכיו הייחודיים. לכן, אין זה פלא כי המגמה כיום היא לשלב חומרי גלם חמים כמו עץ יחד עם טקסטורות בטון מעניינות כדי לשמור על המראה החם והנעים ועל מנת להציע מראה נקי וייחודי.

עיצוב מטבח תעשייתי מטבח בטון במראה תעשייתי

אחד הטרנדים המלהיבים בעולם עיצוב הפנים הוא המשחק המרשים בין חומרי גלם שונים כגון בטון מוחלק, אלומיניום, עץ וזכוכית. כך לדוגמה במסעדות קונספט וגם בבתים פרטיים יוקרתיים ניתן לראות מטבח במראה תעשייתי המבוסס על אלמנטים שונים ובחירה מדויקת ומלהיבה של חומרי גלם איכותיים, עמידים וחזקים. מטבח תעשייתי מאופיין לרוב בקווים ישרים וחלקים, בשילוב טקסטורות מעניינות, נישות חכמות לניצול מיטבי של חלל החדר, לרבות מיקום יעיל ונכון של המקרר, פתרונות אחסון מתקדמים, תאורה חבויה וכיוצא בזה.

בתהליך תכנון עיצוב המטבח התעשייתי יש להתחשב בפרמטרים רבים כמו גודל המקרר, במיוחד אם מתכננים את המטבח למסעדה גדולה או לבית מלון, אך כיום גם בבתים פרטיים ניתן למצוא מקררים גדולים ותעשייתיים המאפשרים למשפחה לאחסן בנוחות את מוצרי המזון ולשמור על טריות הירקות, הבשר ושאר הפריטים.

קונספט חדשני המציע חוויה טבעית וזורמת

עיצוב מטבח תעשייתי בשילוב בטון אדריכלי מאפשר לאדריכלים ולמעצבי פנים להציע עיצובים מרהיבים וחדשניים, והם נהנים מקשת רחבה של אפשרויות שלא הייתה ברשותם לפני כן. באמצעות חיפוי קירות בגימור של בטון מוחלק, חומר גלם הנקרא בטונדה, ניתן לתכנן ולהתאים את קירות המטבח התעשייתי באופן מושלם לצרכי הלקוח, כאשר ניתן ליצור מראה אחיד ויוקרתי באמצעות שילוב רצפת בטון מוחלק וחיפוי מיקרוטופינג של בטון אדריכלי. כדאי לדעת את ניתן לבחור בקשת רחבה של גוונים לחיפויי קירות בטונדה, ויש שלל אפשרויות לבחירת טקסטורה מעניינת המוסיפה הוד והדר למטבח, ומראה טבעי וזורם.

בנוסף, קירות ומשטחי עבודה מבטונדה מבטיחים עמידות גבוהה במיוחד בפני שחיקה, שריטות, לכלוכים והצטברות שומנים, וקל לנקות את החומר באמצעות חומרי ניקיון נפוצים. מטבח בטון במראה תעשייתי מציע מראה יוקרתי, טבעי ונעים, ומאפשר תכנון מיטבי בהתאמה לדרישות הלקוח וצרכיו הייחודיים, ובהתאמה מושלמת לקונספט העיצוב של שאר חלקי המבנה.

קטישן דיפו ציוד מקצועי למטבח

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן