מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

על החשיבות בחירת ציוד מתאים בתכנון מטבחים תעשייתים

בשונה ממטבחים בבתים פרטיים, מטבחיים תעשייתיים הם מטבחים גדולים יותר המשרתים קהל רב יותר – מכאן יש חשיבות רבה להקפיד על בחירת ציוד מתאים בתכנון מטבחים תעשייתים.

כולנו מכירים את המשפט- הצבא צועד על קיבתו ובכן לא מדובר רק בצבא אלא בכולם! מאז ומעולם מטבחים תעשייתים במקומות כמו מסעדות למשל נחשבו לגולת הכותרת עבור רבים. הכל מתרחש בחלל הגדול החל מהעבודה על סלט או פתיחת מקרר יין. בעקבות השינוי החל בתחום עיצוב מסעדות, ניתן לראות כי גם תחום עיצוב מטבחים בא לידי ביטוי. אם אתם מתכננים פתיחת בית קפה- השלב הראשון הוא חיפוש אחר ציוד עבור מטבחים תעשיייתים, כזה שיכול לתת ללקוחות שלכם את ההרגשה שרכשתם את הציוד רק עבורכם, גם אם בפועל התייעצתם עם אנשי מקצוע. חשוב לדעת כי בחירת ציוד עבור מטבחים של בתי קפה או מסעדות כיום נחשבת לאמנות של ממש הכוללת שילוב טעם אישי, האופנה, וגם מה שקורה בפועל. כפי שהזכרנו קודם לכן, אם פעם לא הייתה מודעות לנושא, היום המצב נראה אחרת לגמרי בכל הנוגע לאיכות. ההשקעה הרבה בנושא מביאה רבים לחפש מעצב אשר יסייע בבניית מטבח המתאים לבית העסק וכך בהתאם להמלצות תוכלו לרכוש את הציוד המתאים בין אם זה מקרר תעשייתי, מקרר מעדניה, מקרר ויטרינה או כל ציוד אחר.

איך תדעו לבחור ציוד למטבח

בדומה לבחירות האחרות בחיים, גם בחירת ציוד למטבח תעשייתי איננה פשוטה. בניגוד למה שמקובל לחשוב, בחירת ציוד למטבח לא צריכה להיות רק לפי הטרנד האחרון בתחום אלא לפי הצרכים של המקום ואף מומלץ לשלב גם תאורה דקורטיבית לשפר את נראות המטבח ושילוב הציוד. בחירת ציוד חכמה באה לידי ביטוי בזיהוי הצרכים של הלקוחות וגם זיהוי הצרכים של בעלי המקום. מבחינות רבות נושא הציוד נחשב לרגיש, בייחוד כאשר מדובר על פתיחת בית קפה או מסעדה ויש לא מעט פרטים שיש להביא בחשבון. בעקבות התפתחות תחום הבישול בארץ ניתן למצוא לא מעט ציוד בחנויות השונות,מה שעשוי להביא לפעמים לחוסר וודאות. על מנת לבחור את הציוד המתאים- חשוב להביא בחשבון באיזה מקום מדובר- האם בבית קפה או במסעדה? לצורך כך ניתן להתייעץ עם אנשים הבקיאים בנושא ולבדוק באתרים השונים אודות הציוד.כניסה לאתרים הכוללים ציוד של מסעדות תאפשר לכם לדעת איזה ציוד אתם זקוקים.

בחירת ציוד מתאים בתכנון מטבחים תעשייתים – מה חשוב לדעת בעת רכישת מקרר יין

אם עד עכשיו עסקנו בחשיבות עיצוב המטבח ובחירת הציוד, אי אפשר שלא לעסוק גם בנושא היין. התפתחות ענף היין בישראל הביאה לכך שמסעדות ובתי קפה רוכשים מקרר יין על מנת להפוך את חווית שתיית היין לטובה יותר. לפני שאתם רצים לרכוש מקרר יין, ישנם מספר דברים שיש להביא בחשבון:

  • קיבולת: במקרה של פתיחת מסעדה או בית קפה, הקיבולת צריכה להיות מותאמת למקום ציבורי. על מנת לחסוך את ההוצאה הנוספת בעתיד כדאי לרכוש מקרר המתאים בדיוק לקיבולת שלכם.
  • לחות: דבר נוסף שיש להביא בחשבון הוא נושא בקרת הלחות- נושא בקרת הלחות מאפשר שמירה על לחות מתאימה ליינות ,זאת על מנת למנוע יובש. כידוע, ישנם סוגי יין שונים כאשר כל אחד מהם מומלץ להחזיק בתנאים שונים. מכאן אם הכוונה היא לאחסן יינות לתקופה ממושכת כדאי לרכוש מקרר הכולל וסת האחראי על בקרת טמפרטורה.
תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן