מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

ציוד מטבחים ואחסון בקירור

אחסון מעדנים חלביים, ירקות ופירות או לחילופין בשר חייב להיעשות אך ורק במקרר או במקפיא שוכב למטרות אחסון אז איזה ציוד מטבחים ואחסון בקירור צריך? הטמפרטורה במקרר המעדנייה או במקפיא צריכה להיות כזו אשר לא תהרוס פתוגניים או תקלקל מיקרואורגניזמים, אלא תאפשר הקפאה והפסקת הצמיחה שלהם. גם כאשר המזון הקפוא מאוחסן כראוי, הוא עלול לאבד את הצבע, המרקם, הטעם, והערך התזונתי כאשר האחסון נעשה מופרז ולאורך זמן, למרות שלא תיגרם מחלה כלשהי שמקורה במזון. הכנת מזונות לאחסון קפוא דורש טיפול כלשהו.

איך גורמים למקרר המעדנייה להיות יעיל?

בכדי לייעל את תנאי המקרר שלך, יש לשמור על טמפרטורה של 1-4 מעלות צלזיוס. בכדי לפקח על הטמפרטורה בתוך המקרר, יש לוודא כי הוא בעל מנגנון בקרה ותרמוסטט. כמו כן, יש לשמור על מזונות מסוימים, כמו חלב ובשר קרים יותר מאחרים. החלק הקר ביותר של המקרר הוא בדרך כלל האיזור הקרוב ביותר לתא ההקפאה, אולם מדחום המקרר יספק בדיקה מדויקת לכל תא ותא. מיקום המזון במקרר ישפיע על זרימת האוויר והיעילות. אין לדחוף את המזון בחוזקה וללא סדר על המדף, לא רק מכיוון שאין זה אסתטי ונכון מבחינה ויזואלית, אלא מכיוון שהאוויר הקר לא יגיע לכלל המוצרים. כמו כן, אין לכסות את מדפי המקרר בנייר או כל חומר שמונע זרימת אוויר לקירור המזון במהירות ובאופן שווה. מקררי מעדניה או מקרר חלביה, אשר מגיעים בדרך כלל, עם מדפי זכוכית הם גם בעלי חללי אוויר בחלק האחורי שלא צריך להיות חסומים.

ציוד מטבחים ואחסון בקירור – עטיפת המזון

מכיוון שציוד מטבחים הכולל מקררים מסחריים ומקפיאים, משמשים פעמים רבות לתצוגה ולמשיכת לקוחות, יש לעטוף את המזונות באופן בטוח, אך ללא התפשרות על המראה. יש לעטוף מזון באריזות פלסטיק או נייר מתאימים, או להשתמש במיכלים אטומים בכדי להפחית את העברת הריחות בין המזונות. את הבשר והעופות, יש לעטוף במגש או מחבת בכדי למנוע דליפה ונזילה אשר עלולה לגרום לזיהום מזונות אחרים. יש לאחסן את הבשר הנא במיקום נפרד מבשר שהינו מוכן לאכילה, ולכן יש להקפיד על מספר מקררים, בעלי תוכן שונה. מגירת הבשר צריכה להיות מיועדת או לבשר נא, או לבשר מוכן לאכילה אולם אסור לה לכלול את שניהם. נוהג זה יכול לסייע למזער את הזיהום הצולב בין הבשר הנא, שלעתים קרובות מכיל פתוגנים, ובין בשר מוכן לאכיל, אשר מעצם הגדרתו צריך להיות ללא הפתוגן. רק באמצעות שמירה נאותה על הכללים ועל הציוד במטבח, יהיה אפשר לנהל עסק אשר הינו בטוח ומאפשר בריאות לכלל לקוחותיו.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן