מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

קולטי אדים למטבח תעשייתי

מה חדש בעולם קולטי אדים?

בשנים האחרונות חלים שינויים וחידושים רבים ומשמעותיים בתחום קולטי האדים:

  • ראשית כיום הקולטים שואבים טוב יותר, יש להם מספר עוצמות משתנה ורב, אם אתם נוהגים לבשל תבשילים עם עשן רב, מומלץ לרכוש קולט אדים עם עוצמה רבה ככל הניתן.
  • כמו כן ניתן היום לשחק עם הרעש שמשמיע הקולט – לצערנו קולטים עושים רעש עצום בעת העבודה, בשביל להתמודד עם מפגע זה, עדכנו את המערכות הן באמצעות ויסות הרעשים והן באמצעות ויסות העוצמות שמאפשרים להימנע מרעשים חזקים.
  • השינוי הגדול ביותר בתחום הקולטים חל בעיצוב, הן בחיפוי שלהם עם זכוכיות מבודדות, והן באפשרות להתאים אותם לארונות ולעיצוב הכולל של המטבח.

ניתן למצוא כיום בשוק מגוון רחב של סוגים ודגמי קולטי אדים חדישים ומתקדמים – לרוב מדובר על קולטים נייחים, שמותקנים בעת בניית המטבח, מעל הכיריים (במידה וזה לא אפשרי אז ניתן לבנות אותם גם באזור אחר במטבח). הם שואבים את האדים ומוצאים אותם מחוץ לבית.

במקרה כזה, חשוב לוודא שהפילטר של הקולט גדול ונקי, על מנת שיתאפשר לבצע לו שאיבה ופליטה אופטימאלית. אפשרות אחרת היא, שקיימת לרוב במטבחים של דירות בבנייני מגורים, היא שאיבה של האדים, סינון שלהם והחזרתם בצורה נקייה חזרה הביתה. לשם כך יש צורך במסנן אוויר גדול ונקי.

קולט אדים שמבצע הליך סינון ולא הליך פליטה, הוא זול יותר, הן בהתקנה והן במכשיר עצמו. כמו כן, הוא חסכוני יותר במידה ומשתמשים במזגנים במטבח, מאחר והוא משאיר את האוויר הקר ולא מוציא אותו החוצה.

קולטי אדים – הדגמים המובילים בשוק למטבח התעשייתי

ניתן למצוא כיום בשוק 4 סוגי קולטים בולטים כשהשניים העיקרים הם קולט אדים תחתון וקולט אדים ארובה. קולט תחתון, נמצא מתחת לארונות העליונים שנמצאים לרוב מעל כיריים. הוא כולל מערכת שאיבה עם מנוע ומפוח שנמצאים בתוך אחד הארונות העליונים. קולט אדים ארובה, נמצא מעל הכיריים במטבח בו אין ארונות עליונים מעליהם. לרוב הוא מותקן על ידי הקיר, בקולט כזה מערכת השאיבה נמצאת בתוך הקולט עצמו.

מלבדם ניתן למצוא שני קולטי אדים פחות נפוצים בגלל איכותם הירודה. קולט אדים תחתון בו מערכת השאיבה נמצאת בתוך הקולט ולא בארון כמו בקולט המקורי, כמו כן יש קולט טלסקופי שניתן להוריד אותו בעת הבישול ולהחזיר אותו למעלה בסיום הבישול.

אולי יעניין אותך גם: מקרר ויטרינה

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן