מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

מקפיא שוכב לעסק

פעם היו רק מקררים ומקפיאים עומדים, היום בגלל דרישות של עסקים רבים וגם לצרכי עיצוב חלל העסק, יש גם מקפיא שוכב, המאפשר ללקוחות וגם לבעלי העסק גישה הרבה יותר נוחה למוצרים שבמקפיא. מקפיא זה הוא מקפיא המשווק בכל מיני צורות וגדלים. אנו פוגשים אותו בכל מרכול או חנות מכולת, מציצים לתוכו ובוחרים את מה שדרוש לנו. הגישה למקפיא מהסוג הזה היא הרבה יותר נגישה, ידידותית ונוחה. מקפיא זה להבדיל ממקפיא תעשייתי המוצב למשל בחדר הקירור של העסק, מוצג לעיני כל ולכן יש גם כל מיני דגמים בעיצובים שונים. הוא עוזר לשמור על הטריות של מוצרי המזון בטמפרטורה האידיאלית אם זה גלידות, מוצרי בשר או מוצרים קפואים ועוד.

מה זה מקפיא אמבטיה?

"מקפיא אמבטיה" מזכיר צורה של אמבטיה ולכן דבק בו הכינוי הזה. הוא מהיר הקפאה, מצויד בתוכנית חשמלית חסכונית ומשווק בנפחים שונים המתאימים לכל מיני כמויות של מוצרים. בנוסף יש לו חלוקה פנימית שמאפרת ללקוחות להגיע לכל מיני משפחות מוצרים בקלות. הדוגמא הכי טובה לחלוקה הפנימית היא זו של מקפיא שוכב לגלידות וארטיקים, שבתוכו בחלקים שונים מאחסנים קרטיבים, ובאחר טילונים ועוד. כך הלקוחות יכולים לראות את כל הסחורה ולבחור את מה שהם רוצים.

מקפיא שוכב- אמצעי לקידום מכירות

אחד הדברים הכי חשובים בשיווק של מוצרים, זו היכולת להציג אותם נכון מול הלקוחות. מקפיא שוכב מהבחינה הזו עושה עבודה של קידום מכירות משום שמאוד נוח לפתוח אותו, להציץ פנימה, לראות את כל מה שיש בתוכו, לבחור ולסגור. הוא מקל מאוד על הלקוחות, והוא מקל מאוד גם על בעלי העסק שכן הם יכולים לבחור מה להציג בו, באיזה כמות ובאיזה אופן. החלוקה הפנימית נועדה לשרת כל מיני מוצרים ולהציג אותם הכי שקוף וחשוף מול הלקוחות, שיכולים להתרשם ולקבל החלטת קנייה נכונה.

סוגים של מקפיא שוכב

מקפיא שוכב כאמור, הוא מוצר חובה בכל בית עסק או מרכול. אפשר להציג בו גלידות, עוגות, מוצרים קפואים ועוד. הוא משווק בגדלים של בין 600-200 ליטר ומותאם לצרכים של כל בית עסק. בכל המקפיאים מערכת הפשרה אוטומטית, בקר אנלוגי לקריאת הטמפרטורה, ולרובם חלוקה פנימית המאפשרת גישה נוחה ושקופה, תרתי משמע למוצרים השונים לפי משפחות.

* מקפיא שוכב לנפח של 600 ליטר. מצויד במערכת הפשרה אוטומטית, תא עליון אטום, בקר אנלוגי על הטמפרטורה ותאורה.

* מקפיא אחסנה לקפואים- 600 ליטר. עם טרמוסטט לכיוון הטמפרטורה, תאורה מנעול וגלגלים.

* מקפיא שוכב ל-500 ליטר. מערכת הפשרה אוטומטית, בקר אנלוגי לקראית הטמפרטורה, טרמוסטט, תאורה מנעול וגלגלים. תא עליון אטום.

קרא עוד: מקרר שתיה | מקררים מסחריים

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן