מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

מקררים תעשייתיים לעסקים

עסקים רבים בתחום המזון והאירוח זקוקים למקרר תעשייתי אמין, יעיל וחסכוני. יש מגוון רחב של דגמי מקררים תעשייתיים לעסקים המתאימים לעסקים השונים, וחשוב לפנות לחברה מקצועית ומובילה כדי לקבל החלטה נכונה ועל מנת ליהנות משירות מקצועי הכולל ייעוץ, הסברים, אחריות ארוכה ושירות תיקונים. רכישת מקרר תעשייתי אינה דבר של מה בכך, לכל עסק יש צרכים ייחודיים שונים. לדוגמה, יש הבדל בין הדרישות של מסעדה לבין דרישות של קונדיטוריה או של מפעל מזון.

מי רוכש מקררים תעשייתיים?

מקרר תעשייתי מתאים לסוגי עסקים רבים ומגוונים: ניתן למצוא דגמים שונים במוסדות גדולים כמו בתי חולים ומעבדות מחקר, בתי מלון ובתי הארחה זקוקים למקררים בגדלים שונים ובאיכות גבוהה, כך גם מסעדות, בתי קפה, מפעלי מזון, ברים, קונדיטוריות, חנויות לממכר מזון, רשתות שיווק וכיוצא בזה.

לכן, חשוב לרכוש מקררים תעשייתיים לעסקים רק לאחר ייעוץ מקצועי ובחירת הדגם המתאים ביותר לסוג העסק ולאופן השימוש במקרר. במקרר תעשייתי ניתן לאחסן חומרי גלם, מוצרי מזון, ירקות, פירות, מוצרי חלב, עוגות, ביצים, דגים, בשר ועוד.

כל עסק זקוק למקרר תעשייתי לצרכים שונים, ביניהם עסקים הזקוקים לדגם גדול עם חלוקה פנימית נוחה. לדוגמה, מרכולים ורשתות שיווק בהם מאחסנים מוצרי מזון הזקוקים לטמפרטורה נמוכה כדי לשמור על טריותם. ישנם עסקים בהם המקרר התעשייתי אינו חשוף לעיני כל, כמו המקרר הממוקם בחדר קירור או במטבח, לכן אין צורך לרכוש דגם מעוצב ואלגנטי, וניתן להסתפק במקרר סגור ולא בדגם פתוח המיועד בעיקר לרשתות שיווק, למכולות, לקונדיטוריות וכדומה.

עמידות גבוהה לאורך זמן

כאמור, רכישת מקרר תעשייתי לעסק אינה דבר של מה בכך. המקרר נועד לשרת את העסק לאורך תקופה ממושכת ללא בעיות ותקלות, לכן חשוב לרכוש דגם של מקרר תעשייתי אמין ויעיל, יש לשים דגש גם על נושא צריכת החשמל, אך במיוחד חשוב לבחור דגם איכותי בעל מנוע חזק ואמין.

מומלץ לרכוש מקרר תעשייתי רק מחברה מוכרת ומובילה בענף, חברה המציעה מגוון רחב של דגמי מקררים תעשייתיים עם אפשרות לכוונון נוח ויעיל של הטמפרטורה.

חשוב לזכור כי המקרר התעשייתי נועד לאחסון מוצרי מזון – כדי להימנע מהוצאות כספיות גבוהות בגין מוצרי מזון שיש להשליך בגלל תקלה במקרר, חשוב לבחור רק דגם איכותי ועמיד. מעבר לכך יש לוודא כי החברה ממנה רוכשים את המקרר מסוגלת לספק שירות טכני מהיר. כמו כן, כדאי לערוך סקר השוואת מחירים כדי לקבל החלטה איזה מקרר תעשייתי לרכוש לעסק. יש להתחשב בפרמטרים כמו אחריות, שירות, פריסה ארצית, חלוקה פנימית, צריכת חשמל וכיוצא באלה.

קיטשן דיפו מספקת מקררים תעשיתיים לעסקים כגון: מקפיא שוכב, מקרר דלפק, מקרר חלביה, מקרר מעדניה, מקרר משקאות ועוד

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן