אחד הסיוטים הכי גדולים של כל עסק שמספק מוצרים התלויים בקירור, זה שהמקרר יתקלקל. מקררים תעשייתיים מקולקל הוא גם הפסד כלכלי גדול וגם כאב ראש לא קטן. לך תמצא עכשיו טכנאי שיגיע מהר לפני שיהיה מאוחר, כדי לתקן את התקלה ואם מדובר על מקרר תעשייתי שרכשתם מחנות עלומה בלי אבא ואימא, סביר להניח שגם תחפשו מי שיתקן לכם אותו, שכן לעיתים מדובר בטוטאל לוס ושום דבר לא יעזור. כאשר רוכשים מקרר תעשייתי, חייבים ללכת על בטוח. חייבים לרכוש מקרר מחברה ידועה שיש לה שירות טכני מהיר ויעיל, חלקי חילוף, ואשר מגלה אחריות כלפיכם ומבינה את הדחיפות שבתיקון המקרר.

אם תרכשו מקרר תעשייתי מחברת Kitchen depot תוכלו להיות בטוחים שהעסק שלכם מתקרר מצויין.

איך לבחור מקרר תעשייתי לעסק?- לדעת לבחור את הנכון!

רכישה של מקרר תעשייתי, מקבילה לרכישה של רכב עסקי. בשני המקרים הם חייבים לתפקד מצוין, כי הם חלק משרשרת הייצור, השירות והעסק. בחירה של מקרר תעשייתי חייבת להיעשות מתוך שיקולים עסקיים ותקציביים כמובן. מקרר תעשייתי זהו מוצר חובה לעסקים גדולים וקטנים בתחום המזון והאירוח, יצור שיווק ועוד. המקרר חייב להיות מותאם לצרכים של העסק ב-100% כדי שיוכל לשרת אותו. כל חברה צריכה מקרר אחר, ולכן חובה להבין מה היתרונות של המקררים, מה הצרכים שלכם ולעשות הצלבה בטוחה.

יש 2 סוגים של מקררים תעשייתיים

סוגי מקרר תעשייתי נחלקים לשני סוגים. יש מקרר תעשייתי לאחסון וקירור מוצרים, ויש מקרר תעשייתי לתצוגה. במקרה כזה יש משמעות לעיצוב שלו ולהתאמה שלו לבית העסק כמו למשל מרכול, קונדיטוריה, בתי קפה ועוד.

מקרר לתצוגה ואחסנה

בכל בית קפה, קונדיטוריה או נקודת שיווק למוצרים קפואים, יש מקרר לתצוגה. בבית קפה או קונדיטוריה, יציגו בו עוגות במרכול יציגו בו מוצרים קפואים ארוזים. במקרים הללו ובעיקר כאשר מדובר בעסק כמו בית קפה העיצוב של המקרר צריך לעמוד בדרישות של העסק ולהיות מותאם לחלל לא רק מבחינת הצרכים לקירור אלא גם מבחינת עיצוב. בנוסף, מקרר לתצוגה הוא בדרך כלל בעל חזית או דלתות שקופות, כך שניתן לראות בעדן את המוצגים.

מקרר לאחסנה וקירור

מקררים לאחסנה ולקירור לא חייבים להיות מעוצבים באופן יוצא דופן וכאן הדגש הוא על הקיבולת והפונקציות שלהם. במקרר תעשייתי הממוקם במטבח העסק למשל, אפשר לאחסן חומרי גלם ומוצרי מזון, פירות וירקות, מוצרי חלב, בשר, דגים ועוד. יש לשים לב לחלוקה הפנימית של המקרר, על מנת שיהיה קל לשלוף ממנו כל מה שצריך והוא בהחלט יכול להיות מדגם סגור ולא פתוח כמאפיין מקרר לתצוגה. דבר נוסף חשוב הוא לרכוש מקרר חסכוני ואמין עם  מנוע חזק שיוכל להחזיק מעמד לאורך זמן, כיוון פעמים רבות כמו במקרה של חנות קצבים למשל, כל הפרנסה תלויה באיכותו ויכולת הקירור והאחסנה של הבשר.

קרא עוד: מקפיא שוכב | מקרר ויטרינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן