בחירת סכינים למטבח צריכה להיעשות באופן מושכל וענייני, על פי השימושים המיועדים והצפויים לכן הכנו עבורכם את אותו מדריך לבחירת סכינים למטבח. אין דין מטבח של מסעדה כדינו של מטבח ביתי. אבל גם כאשר רוכשים סכין לשימוש ביתי רצוי ומומלץ לרכוש סכין איכותי, בטיחותי, שניתן יהיה לחתוך בו מוצרים בכל מרקם שהוא. אחת החברות שהפכה זה מכבר לשם דבר בייצור ובשיווק סכינים בכלל וסכינים למטבח בפרט היא חברת ארקוס קאסה. היצע הסכינים שלה מאפשר לכם בחירה בין מאות סוגים.

מדריך לבחירת סכינים למטבח – על מנת לבחור סט סכינים למטבח איכותיים ובטיחותיים, ראוי להידרש אל פרמטרים אלה:

  1. סכין שיהיה נוח לאחיזה. מי שמרבים להשתמש בסכין ודאי ראוי ורצוי שיידרשו להיבט הנוחות.
  2. סכין שיאפשר חיתוך דק ומדויק.
  3. סכין מתאימה לחיתוך דגים ובשרים.
  4. סכין שתאפשר פריסה נקייה וחלקה של בצקים ( לחמים ומאפים).
  5. סכין עם חריצים לחיתוך קל ונוח של פירות וירקות.
  6. רצוי לבחור את סוגי הסכינים על פי פרופיל השימוש במטבח.
  7. רצוי לבחור סכינים מפלדת אל חלד – סכינים עמידות לשימוש ממושך.
  8. מחיר ודאי מהווה פרמטר לבחירה, אבל לא מומלץ לפסול על הסף סכין רק בשל מחירה. מדובר בכלי עבודה חיוני ונדרש בכל מטבח, אשר התועלת שלו היא ממושכת, מה שעשוי להצדיק גם את מחירה של סכין יקרה. החברה מציעה מגוון סכיני שף. בהינתן צורך להשתמש בסכין באופן שוטף, על בסיס יומיומי, חשוב לבחור סכין שיהיו בה מרב היתרונות: שתהיה נוחה לאחיזה, קלה, חדה, עמידה וחזקה.

רצוי וחשוב לבחון היטב ובקפידה סכינים שיש להן ידיות נוחות לאחיזה, לרבות סכינים עם קתות בעיצוב ארגונו מטרי, שמתאים בדיוק למתאר כף היד האוחזת. חשיבות בחירה מושכלת של סכינים עבור מטבחים גוברת ככל שהשימוש בהם תכוף יותר וככל שהן נדרשות לחיתוך סוגים שונים של חומרי גלם ומזונות בעלי מרקמים שונים ומגוונים.

כמו כל מוצר אחר שכדאיות רכישתו נאמדת ונמדדת על פי משוואת עלות-תועלת, גם רכישתן של סכינים אמורה להתבצע על-פי מבחן זה. אם אתם רוצים להפיק את המרב ואת המיטב מהסכינים המיועדות למטבח כדאי ומומלץ להשקיע ברכישת סכינים איכותיות ובטיחותיות, יעילות ועמידות לאורך זמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן