מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

עיצוב מטבחים יוקרתיים – בחירת המטבח

כיום זה כבר ידוע מטבחים הם החלק החשוב בבית ולכן כולם עושים עיצוב מטבחים יוקרתיים. חשבו זהו המקום אליו מגיעה כל המשפחה לאחר היום העמוס. מטבחים מהווים את מרכז הבית ,כאשר אתם מעוניינים לרכשו מטבח ,כיצד תדעו האם חומר הגלם שבחרתם הוא הנכון ביותר. מתלבטים נכון? ובכן מדובר בהחלטה לא פשוטה, חשוב שתדעו ,תחום עיצוב מטבחים הפך בשנים האחרונות לפופולארי מאד, מה זאת אומרת? אנשים הבינו שהמטבח הוא הלב של הבית המקום המרכזי, חשבו המטבח הוא חלל פתוח בדרך כלל ,אחד החדרים המרכזיים בבית, כאשר אנשים באים אליכם הביתה אחד המקומות הראשונים שהם יעדיפו להיות בהם זה המטבח. המטבח הוא חלל פתוח לפני כל, לכן צריך לדאוג לעיצוב מושלם, איך נדאג שיהיה עיצוב מטבחים מושלם? כיום יש כל כך הרבה דרכים לרכוש את המטבח הנכון עבורכם, היכן אפשר לרכוש את המטבח המועדף?

מטבחים יוקרתיים

מטבחים יוקרתיים משדרגים כל בית אשר רוכש אותם. החלפת מטבח היא צעד מתבקש כאשר קונים בית חדש,עוברים לדירה חדשה או מחליטים על שדרוג ושינוי המטבח בבית בו גרים. מטבחים יוקרתיים אינם מאפיינים רק וילות ובתים גדולים. הם יכולים להיות חלק גם מדירה קטנה אבל תלוי איך הוא משתלב בקונספט הכללי של הבית ולא מאבד מצורתו היוקרתית. צריך לזכור מטבחים מפוארים הם מטבחים יקרים והם נחשבים מטבח עשיר ומפואר ולא סתם. חשוב לתת למטבח מקום בבית שיראו אותו ושיהיה לו מקום של כבוד. מטבחים יוקרתיים שלא מתכננים אותם נכון ולא שומרים עליהם ועל סטנדרטים גבוהים של אביזרים ומוצרים נלווים מאבדים את זוהרם וחבל. בדיוק בגלל זה רואים לדוגמא מסעדות אשר משקיעות בציוד מטבח שלהם, ציוד כמו מקרר תעשייתי, תנור בישול, מקרר ויטרינה, מקרר חלביה ועוד.

עיצוב ארונות

ארונות מטבח הם למעשה הבסיס של כל מטבח. חשוב תכנון נכון של הארונות והתאמתו לגודל המטבח ולמספר האנשים שבו . ברי שמטבח המיועד לשני אנשים הוא לא המטבח שנדרש למשפחה בעלת חמש או שש נפשות. זה נובע מכמות הכלים הנדרשת ומאגר כמויות האוכל היבש המאוחסנים בארון. חברת מטבחים רצינית תיקח מידות של המטבח המיועד ותשתמש בנתונים הבסיסיים של מספר הנפשות והרגלי המשפחה על מנת לתכנן עמכם את המטבח הראוי והמתאים ביותר. ארונות המטבח צריכים להיות רוב המטבח עם שילובים של מגרות נפתחות, מסילות נעות כאשר ככל שהמטבח נחשב יוקרתי החומרים אשר יבנו את הארון יהיו הטובים ביותר. זה אומר שחומרי הפרזול יהיו מיוחדים ויהיו גם אלמנטים של בטיחות למניעת תפיסת אצבעות במגרות ועוד. חזית הארונות כלומר הדלתות של הארונות והמגרות תהיה או מעץ מלא או מזכוכית כאשר קצותיה מאלומיניום או מפלסטיק שנחשב איכותי. הכל לפי טעמו האישי של הלקוח. חשבו לדוגמא על נורות לד שנמצאות בחלל. שילוב קטן יכול לשפר פלאים את הנראות במטבח.

מטבחים יוקרתיים – משטחים

על מנת לשוות גימור אלגנטי ויוקרתי למטבח חייבים להתאים לו את השיש והמשטחים שמעליו. שיש הוא משטח העבודה העיקרית ויש חשיבות גדולה למראו ולשמירה על חזות יוקרה. דגמי שיש יקרים הם רבים ורובם משתלבים עם הארונות הנבחרים. שילוב שיש, קרמיקה או זכוכית מצוירת, חלקה או עם הדפסים תשלים את הצורה היוקרתית של מטבחים. ישנם מספר מקומות שישמחו להעניק לכם שירות בדרך לבחירת המטבח המושלם. כמו למשל חברות מטבחים בארץ קיימות חברות מטבחים המחזיקות בתו תקן כלומר מדובר במקום מכובד והגון, לכן אין לכם ממה לחשוש, אותן חברות נותנות למכור מותגים שונים, זה כבר ידוע שישראלים אוהבים מותגים, לכן בכל הקשור לתחום עיצוב מטבחים היום זה כבר ברור אפשר לרכוש את המטבח המושלם באמצעות חברות מטבחים, חברות מטבחים יפגישו אתכם עם מעצבי מטבחים ,ויחשפו בפניכם את המילה האחרונה בתחום המטבח. הבטיחו לעצמכם חווה בלתי נשכחת הבטיחו לעצמכם את היכולת ליהנות מהבית שלכם, עכשיו זה בדיוק הזמן ,לחדש את המטבח כיצד תעשו זאת? באמצעות מעצב מטבחים או חברות מטבחים ,תבחרו לכם את העיצוב המושלם, הקדמה כבר כאן, כיום כבר כולם יודעים המטבח הוא חלל הכי חשוב בבית , הבטיחו לעצמכם את המטבח שתמיד חלמתם, סגנון כפרי ,איטלקי, מטבח מרהיב או צנוע, כל מה שרק תרצו כל מה שתבקשו, מעצב אישי ישמח ללכת אתכם בדרך החדשה ולהעניק לכם חוויה בלתי נשכחת, עבור בני המשפחה שלכם, ואתם תוכלו ליהנות מעולם חדש, היכונו למהפכה, היכונו לשינוי , זה כבר כאן.

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן