מקררים מסחריים

משרד ראשי

077-8046804

WhatsApp us

פוסטים אחרונים

מקררים ויטרינה
מאמרים
daniel

מקררים ויטרינה – מידע שימושי

מקררים ויטרינה הם כלי שימושי הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. הם משמשים להצגת מזון, משקאות ופריטים אחרים בצורה אטרקטיבית, תוך שמירה על טריותם. יתרונות השימוש

קרא עוד »
לקבלת ייעוץ ללא עלות

השאירו את הפרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!

מקפיא תעשייתי מבית קיטשן דיפו

מקפיא תצוגה דו רוחבי

כל בית עסק שהמטרה שלו למכור מזון, להגיש או להכין מזון, כמו קפיטריה, מלונות, חברת קייטרינג, ועוד, יחזיק במקום מקפיא תעשייתי עומד שישמור על הטריות ועל האיכות של המוצרים. מקפיא תעשייתי הוא מקפיא בעל נפח גדול בהתאם לכמות המזון המבוקשת, מקפיאים אלה הם מסיבים ועמידים, אפשר לאחסן מוצרי מזון שונים כמו מוצרי בשר כמו בשר טחון או עוף קפוא וגם מוצרי חלב כמו בורקסים מגבינה, סלטים, דגים וכל מה שנחפוץ.

חלק מהמקומות יבחרו במקפיא עם תצוגה שהוא מציג בפני כל הלקוחות את מה שהוא מכיל וכך מספק אפשרויות רבות לבחירה, במקומות אחרים תהיה עדיפות למקפיאים אטומים עם דלת שלא מצריכה תצוגה והם מיועדים בעיקר להקפאה של מוצרים עד למצב שעושים בהם שימוש.

יתרונותיו של מקפיא תעשייתי עומד

מקפיאים תעשייתיים מופעלים באמצעות מנוע קירור חיצוני בדרך כלל. המקפיא מאפשר גם  אלטרנטיבות של ארגון וסדר של המוצרים לפי תאים או מחלקות. המקפיא התעשייתי הוא קלאסי עבור כל מרכול שמעוניין לחשוף את מוצריו הקפואים כמו שניצלים קפואים, סנפורסטים, גלידות, בשר קפוא, פיצות קפואות ועוד סוגי מזון שמומלץ שישמרו בקירור עד לרכישה.  מקפיא מסוג זה הוא פתרון מעולה לעסק שמעוניין להציג לראווה את כל מרכולתו. אלו מקררים נגישים ונוחים, כל אחד יכול להגיש את היד לעבור ולבחור בנוחיות את מה שמעוניינים בו.

יתרון נוסף הוא שמקרר תעשייתי מכיל גוף חימום שמונע הצטברות של אדים, יתרה על כך, הדלתות שלו מחוממות למניעת אידוי ונוחות לפתיחה וסגירה. מורכבת בתוכו מערכת תאורה שמאפשרת להבחין בכל כל התכולה באופן ברור.

טמפרטורה משתנה 

כפי שניתן לראות יש מגוון של מקפיאים ואלטרנטיבות שונות של הקפאה, כל אחד הוא בעל יתרון אחר ומותאם לפי דרישותיהם של מי שצורך אותם. לדוג', יש מקפיא עומד שהוא מהווה אחסון למוצרים ברמת טמפרטורה נמוכה במיוחד, ועוד מגוון דוגמאות ושילובים. אחד הדברים המהותיים בו הוא העמידות של הטמפרטורה שלהם ושמירה על כל מוצר ומוצר ברמת הקפאה אידיאלית. מקפיאים עובדים ללא הפסקה סביב השעון על מנת שהמוצרים יישארו טריים ולא יפשירו חלילה, אחרת מדובר בהפסד כלכלי עצום. אי לכך רצוי לא להקל ראש ברכישה של מקפיא תעשייתי איכותי, ולהתאים אותו בדיוק לצרכים ולחלל שלכם.

רכישה של מקפיא תעשייתי היא הוצאה גבוהה, לכן כדאי שברכישה תקבלו אחריות עליו וביטוח שמעניק לכם עזרה וסיוע בכל תקלה שיכולה להיגרם לו, ממחלקת התיקונים של החברה. חברה המציעה מגוון רכב של מקררים תעשייתים כגון: מקרר חלביה, מקרר מעדניה, מקרר שתיה ועוד סוגים שונים של פתרונות קירור וגם בנוסף מציעה אחריות היא החברה הכדאית ביותר בשבילכם.

אחד המוצרים המכריעים במרכולים, חנויות או בתי עסק שדרושה להם הקפאת מוצרי מזון או חומרי גלם, הוא אותו מקפיא. בחירה נכונה של מקפיא כזה, תבטיח את רצף העבודה שלכם, ללא שיבושים וקלקולים שעלולים לגרום להפסדים כספיים גדולים. תחשבו על עסק שמשווק בשר בכמויות מסחריות למסעדות ובתי מלון. אם למשל מתגלית תקלה במקפיא התעשייתי שלו, והטכנאים מאחרים להגיע, או שאין חלקי חילוף כדי לתקן אותו, או שהתקלה היא בלתי הפיכה- מקרה כזה הוא מקרה קלסי של אובדן הכנסות בגלל מקפיא תעשייתי שלא נבחר נכון. להבדיל מרכישה של מקפיא לבית, כאשר מדובר על מקפיא שהתוצאות של האחסון בו, הן פרנסה ועבודה, חייבים לקבל את החלטת הקנייה הנכונה ביותר, שצריכה להוביל לרכישה של מקפיא ממותג ידוע עם אבא ואימא, גב של טכנאים, שירות תיקונים מידי ומעולה ובית של חלקי חילוף.

מקפיא תעשייתי מותג

אנו חיים היום בעידן המוצרים הקפואים. מספיק להיכנס למרכול ולראות כמה מותגים של מוצרים קפואים יש, בשביל להבין שהיום זה הזמן של הקפואים. פחות ופחות אנשים מבשלים בבית, ורוכשים מוצרים קפואים שיקלו עליהם את מלאכת הבישול. בשביל זה צריך מקפיא תעשייתי ולכן, כל  עסק שעוסק במוצרים מקוררים, מצוננים או מוקפאים, חייב אחד כזה. יש כל מיני סוגי מקפיאים עם קיבולות שונות, בהתאם לצרכים המשתנים של כל עסק. מקפיא תעשייתי נמצא בשימוש של חנויות, מרכולים, בתי מלון, מסעדות, חברות קייטרינג ועוד.

מקפיא תעשייתי המוצג לעיני כל, יהיה יותר מדוגם ומעוצב ממקפיא שנמצא במטבח מאחורי הקלעים של העסק. יש מקפיאים תעשייתיים גדולים וקטנים, מעוצבים בקווים ישרים או בעלי פינות מעוגלות. לכל אחד חלוקה פנימית אחרת וגם את זאת יש להתאים לדרישות המסוימות של כל עסק.

יתרונות של מקפיא תעשייתי מותג קיטשן דיפו

מקפיא תעשייתי מתאים למטרת אחסנה ותצוגה לכל מקום כמו בתי קפה, מסעדות, חנויות, אטליז, מרכולים ועוד. למקפיאים התעשייתים של קיטשן דיפו יתרונות רבים ברמת עיצוב ודגמי המקפיאים. מנגנון הפעלה שלהם מופעל ע"י מנוע קירור חיצוני. יש בהם מידו, חלוקה לתאים ועוד. מקפיא תעשייתי נועד לשרת כל מרכול, נקודת שיווק או חנות שמעוניינים לחשוף ולהציג את המוצרים שלהם לעיני הלקוחות. הוא מספק מענה מושלם לאחסון והקפאה של מוצרים וגם משמש כנקודת קידום מכירות, באופן העיצוב המיוחד שלו. נעים ללקוחות לגשת למקפיא מעוצב ולשלוף ממנו את המוצרים שהם צריכים. כל מקפיא חייב מנוע שיעבוד על פיזור הצטברות האדים, הדלתות שלו קלות ונוחות לפתיחה ולסגירה, ובתוכו יש מערכת תאורה שמאפשרת ללקוחות להציץ, לבחור ולקנות.

אין ספק כי מקפיא תעשייתי של מותג קיטשן דיפו, עושה קידום מכירות מעולה לכל מוצר קפוא באשר הוא.

כן הם מצוידים ביתרונות הבאים:

* תצוגת טמפרטורה.

* הפשרה אוטומטית.

* מדפים מתכווננים.

* מערכת פיקוד דיגיטלי.

* אורות פנימיים עם מתג הפעלה

* מערכת אנטי ערפל.

קרא עוד: מקרר תעשייתי | מקפיא שוכב

תוכן עניינים
לקבלת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים בטופס
דילוג לתוכן